Gå til innhold

Så gørr det der Månetopp-greiene er..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ETT fnugg av humor eller artige personligheter. Huff, hva er dette for noe?

Skjønner ikke greia i det hele tatt!

Barna virker å like det, da, merkelig nok.

Anonymous poster hash: ed2d7...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så la vær å se det ;)

Anonymous poster hash: 029e0...1f2

Skrevet

Synst det er kjempe koselig. Er ikke du som skal like det, men barn 😊

Anonymous poster hash: b3ad4...a85

Skrevet

Synst det er kjempe koselig. Er ikke du som skal like det, men barn 😊

Anonymous poster hash: b3ad4...a85

Haha, de gjør jo det, dessverre. Og de vil at jeg skal se det med dem, og det gjør jeg jo, men det er så gøøøøøørr!

Anonymous poster hash: ed2d7...7c1

Skrevet

Sønnen min på 3 år likte det godt så da er jeg fornøyd :)

Skrevet

Min gutt på litt over 2 år synes det er kjempegøy! 😄

Skrevet

Vel den er laget for barna, ikke foreldrene, så spiller det noen rolle hva du syns så lenge de liker den?

Jeg personlig syns den er koselig :)

Anonymous poster hash: 71dfb...3ea
Skrevet

Hverken femåringen eller treåringen liker det. Kjedelig!

Anonymous poster hash: e8ac0...ce8

Skrevet

Vi er heldige her i huset, 4-åringen synes det er kjedelig, så vi slipper å se på :D

Skrevet

Helt enig! Men barna liker det. Jeg likte julekongen, som gikk for noen år siden.

Skrevet

Det er første gang min 3 åring faktisk ser på barnetv. Hun klarer ikke sitte stille gjennom en episode av noe som helst, men jul på månetoppen løfter hun ikke blikket bort fra en gang. 

Anonymous poster hash: 5959c...e0b
Skrevet

Enig. Har fire barn fra 2,5 til 10. Ingen gidder å se på. Jul i svingen er mye bedre!

Skrevet

Du er ikke akkurat målgruppen heller da... Barne-tv er for barn!

Anonymous poster hash: 2fbc0...1c0

Skrevet

De i blåfjell er jo bare dystre og rare. Rødnissene er litt mer gøy. Jul i blåfjell var mye gøyere

Anonymous poster hash: ad9c3...527

Skrevet

Ja, karakterene er liksom ... hypnotiserende. Snakker rart, oppfører seg rart, synger rart. Det er nok de store luene barna liker. Selv syns jeg nesten det er litt spooky med de falske smilene, og merkelige karakterene. Hvorfor voksne mennesker som spiller barn? Merkelig.

Likte Julekongen jeg og.

Skrevet

Dere har sett max 3 episoder?

Jeg ser på Månetoppen sammen med mine tre barn (5,9 og 11) og alle tre liker den godt! Jeg har sett hele før, og vet at det "tar seg opp". Første par-tre episodene må man jo bli "kjent" med alt. Der er mange gode og fine "poeng" om man følger med, og synes det er herlig med en serie der det er litt god, gammeldags julestemning! Det meste for barn nå er jo helt hysterisk og flakker fra det ene til det andre. Er til å bli stressa av! F.eks Barnas superjul.....

Jul i svingen var også greit, men da kjente vi jo til karakterene fra før (Linus i svingen-serien). Mine likte også Julekongen godt da det gikk.

Og så er det jo mest for barna ;-)

Anonymous poster hash: b0273...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...