Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Gikk en ekstra nattevakt inatt og skal gå to til. Det er 10 timer per vakt. Fikk sove 3 timer idag etter jobb for halsen er så vondt og mandlene vokst til minst dobbelt størrelse. Så nå vurderer jeg å ta noen penicillin jeg har liggende for å komme meg gjennom de to neste, vet jo det er feil, men kan ikke være borte fra jobben. Orker ikke heller pga en sjef som ringer minst 2 ganger daglig når vi er hjemme med sykdom. Anonymous poster hash: d9ff4...b82
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Hadde ringt sjefen og sagt jeg var syk. Deretter ikke svart på tlf. Send heller en vennlig sms om at du sover og ikke er tilgjengelig per tlf. Du må sette grenser!! Har selv en sjef som drev å ringte meg på morgenen når jeg sov etter nattevakt for å spørre meg om unødvendige ting. Jeg Ga henne beskjed om at hun måtte slutte med dette og hellet sende en mail. Anonymous poster hash: a2e1f...fb0
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Gikk en ekstra nattevakt inatt og skal gå to til. Det er 10 timer per vakt. Fikk sove 3 timer idag etter jobb for halsen er så vondt og mandlene vokst til minst dobbelt størrelse. Så nå vurderer jeg å ta noen penicillin jeg har liggende for å komme meg gjennom de to neste, vet jo det er feil, men kan ikke være borte fra jobben. Orker ikke heller pga en sjef som ringer minst 2 ganger daglig når vi er hjemme med sykdom. Anonymous poster hash: d9ff4...b82 Du kan ikke gå på jobb med halsbetennelse...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Får presse meg gjennom denne natten i det minste og se imorgen. Klarer det nok. Takk for svar Anonymous poster hash: d9ff4...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå