Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bugaboo Donkey?


lavieestbonne

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Vi venter lillesøster i hus om et par måneder, da blir vi to store og tre små. Storesøster er 5 og lillebror er 2, men siden lillebror fortsatt trives i vogna har vi sett etter en søskenvogn. Bugaboo Donkey virker utrolig smart, duo-versjonen vel og merke. Jeg liker dens praktiske funksjoner, og at man med trillebrettet kan ha alle tre i vogna samtidig. Noen som har erfaringer med denne? Tenker spesielt på sammenslåing, inn og ut av bil, trilling på snøføre eller i skogen osv. Og hvor lenge kunne barna dine bruke vogna, mtp. plassen? Den er jo ganske dyr, så jeg vil helst vite at det er verdt det før vi evt. går til innkjøp av en "brukt, men som ny" på finn.no. Tusen takk for gode råd :-)

 

-Anna Margrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i lignende situasjon og har skaffet meg bugaboo donkey. Så langt virker den veldig bra. Har hatt bugaboo cameleon med første og var veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Helio14

Jeg er i lignende situasjon og har skaffet meg bugaboo donkey. Så langt virker den veldig bra. Har hatt bugaboo cameleon med første og var veldig fornøyd

Fortsatt fornøyd? :) vurdere denne til mine to små - 2 åring og en nyfødt i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vognen. Var glad i min gamle cameleon men donkey er super. Den er lett og god å trille god plass til ting under. Fin bag og kalesjen er stor så skjermer godt mot sterk sol, regn eller snø. Bruker den mye på snø og ujevn underlag Og gjør en super jobb. Anbefales virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...