Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 For en ukes tid siden ble jeg plutselig tørr i nesa. Er liksom tett men nytter ikke å snyte, er bare tørr inni liksom. Av og til når jeg snyter kommer det små tørre skorper. Hva er dette? Anonymous poster hash: 7f752...b6c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 7f752...b6c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Aner ikke, men smør med vaselin Anonymous poster hash: 4c05e...0d2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 har hatt det slik i flere mnd.. Sårt og vondt.. Harde skorper (som selvfølgelig rives av og blir til større skorper) Smører med elisabeth arden salven- HÆRLI Anonymous poster hash: 97c1e...16e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Er vel tørre slimhinner, men hvorfor.... Hi Anonymous poster hash: 7f752...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå