Gå til innhold

Tørr i nesa, auu!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en ukes tid siden ble jeg plutselig tørr i nesa. Er liksom tett men nytter ikke å snyte, er bare tørr inni liksom. Av og til når jeg snyter kommer det små tørre skorper.

Hva er dette?

 

Anonymous poster hash: 7f752...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 7f752...b6c

Skrevet

Aner ikke, men smør med vaselin :)

 

Anonymous poster hash: 4c05e...0d2

Skrevet

har hatt det slik i flere mnd.. Sårt og vondt.. Harde skorper (som selvfølgelig rives av og blir til større skorper) Smører med elisabeth arden salven- HÆRLI -_-



Anonymous poster hash: 97c1e...16e
Skrevet

Er vel tørre slimhinner, men hvorfor....

Hi

 

Anonymous poster hash: 7f752...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...