Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 noen som vet hvordan jeg fjerne gamle mld på snap? Altså ikke bilder, men samtaler. Samtalene er grå på farge og jeg vet ikke hvordan jeg får slettet. Ingenting farlig, men noe privat som jeg helst ikke vil ha der. Anonymous poster hash: 3fc2e...002
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Forsvinner ikke de av seg selv da? Eller har du lasta ned en annen snapchat? Mine blir borte etter rimelig kort tid... Anonymous poster hash: ee1ea...97a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Forsvinner ikke de av seg selv da? Eller har du lasta ned en annen snapchat? Mine blir borte etter rimelig kort tid... Anonymous poster hash: ee1ea...97a Ikke lastet ned en annen snapchat, har noen liggende der fra november. Ikke alle, men noen er blitt grå og de vet jeg ikke hvordan jeg får fjernet. Anonymous poster hash: 3fc2e...002
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Slett hele samtalen med den du chattet med Anonymous poster hash: 4d9dc...347
beef sister Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Hvis man trykker på det man har skrevet, kan man lagre teksten (den blir da grå). Hvis det ikke forsvinner når du trykker på teksten (altså blir hvitt igjen) er det fordi mottakeren har lagret det. Da forsvinner det kun hvis mottakeren gjør det.
mamma og trollemor Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Jeg trodde teksten ble grå når mottakeren hadde lest den? Hvis hele samtalen er grå og jeg ikke har lagret den betyr det at mottakeren har lagret den? Shitt.. Kan lagring skje automatisk eller må man gjøre noe for å lagre den?
beef sister Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det betyr at mottakeren har lagret det. Det skjer ikke automatisk.
mamma og trollemor Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Så da er det bare mottaker som kan slette den? Kjekt å vite 😊
beef sister Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Ja, hvis mottakeren har lagret, må det fjernes fra mottakerens side for å bli borte. Hjelper ikke å slette samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå