Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg trenger virkelig å gå ned 5 kg før julaften. Hvordan klarer jeg det? Trene 5 ganger i uken og passe på kalorier? Vil det hjelpe? Evt på antall cm rundt magen? Anonymous poster hash: e3665...1f1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 For å gå ned 5 kg på 3 uker må du ha et betydelig kaloriunderskudd, det får du lettest til ved å spise mindre. Det er mye lettere å spise 500 kalorier mindre enn å trene vekk 500 kalorier, men gjør du begge deler har du jo et større underskudd. Det er ikke anbefalt å gå såpass fort ned i vekt da, du går da antagelig rett opp igjen så fort du begynner spise og drikke normalt igjen... Anonymous poster hash: 75437...8d6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Ja, jeg vet at det ikke er anbefalt. Aldri prøvd det før, men ønsker virkelig å gå ned 5 kg fort denne gangen. Mulig jeg går opp igjen, men det får bare være. Anonymous poster hash: e3665...1f1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Gå på en pulverkur, jeg startet med det i dag. Håper å gå ned ca fire-fem kg. Anonymous poster hash: 0168b...ca6
uanonym Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Ja det burde du klare. Legg inn rockering som endel av treninga så mister du 10 cm rundt livet samtidig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå