Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Har tatt silikon, og er veldig fornøyd med resultatet. Noen andre som ha operert der? Hvor lenge gikk dere med bh-en dere fikk på etter operasjonen? Anonymous poster hash: 79422...c72
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Husker ikke hvor lenge, men fulgte det som stod på infoskrivet. Er veldig fornøyd med resultatet - la under musklene. De ser veldig naturlige ut og jeg klarer å amme uten noen problemer Anonymous poster hash: 07d75...579
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 La under muskelen selv, og er glad for det. Ser mye finere ut. Kjempe bra at du også er fornøyd Anonymous poster hash: 79422...c72
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Var der selv. Med venninner og kollegaer er vi 11 stk som har lagt inn silikon der, alle er fornøyde 😊. Tror jeg gikk med den noen uker lenger enn jeg fikk beskjed om, sånn tilfelle. 5år siden jeg var der så husker ikke hvor lenge jeg skulle gå med den. Anonymous poster hash: c718f...c3f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Var der selv. Med venninner og kollegaer er vi 11 stk som har lagt inn silikon der, alle er fornøyde . Tror jeg gikk med den noen uker lenger enn jeg fikk beskjed om, sånn tilfelle. 5år siden jeg var der så husker ikke hvor lenge jeg skulle gå med den. Anonymous poster hash: c718f...c3f Nå ble jeg nysgjerrig, hvor gamle er dere og hvilket yrke har dere? Anonymous poster hash: cd498...81b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Var der selv. Med venninner og kollegaer er vi 11 stk som har lagt inn silikon der, alle er fornøyde . Tror jeg gikk med den noen uker lenger enn jeg fikk beskjed om, sånn tilfelle. 5år siden jeg var der så husker ikke hvor lenge jeg skulle gå med den. Anonymous poster hash: c718f...c3f Nå ble jeg nysgjerrig, hvor gamle er dere og hvilket yrke har dere? Anonymous poster hash: cd498...81b Fra 25-35 år. Yrke: 2 stk selstendig næringsdrivende, 6stk sykepleiere, 1 medisinstudent og 2 stk er eiendomsmeglere 😊. Anonymous poster hash: c718f...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå