Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Føler meg passe hysterisk som spør om dette. Men vi er endelig gravide. Etter mange år som prøvere. Har også passert uke 12, alt ser bra ut. Men jeg har jo nå blitt redd for omtrent alt som kan være uheldig for den lille. Jeg sliter med stiv nakke/rygg og hodepine. Begynt hos fysioterapeut i stede for kiropraktor for tenkte det var mer skånsom behandling. Men han knekker jo litt han også. Mest i nakken, men i går trykket han til på midten av ryggen. Man får jo en dytt og en knekk. Kan slikt være skadelig? Regner jo innerst inne ned at han vet hva han gjør. Huff... overhysterisk... skal prøve å legge det fra meg... Takk på forhånd om noen kan litt om dette! Anonymous poster hash: 0807f...d16
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jeg går til naprapat. Han sier at man ikke skal knekke på gravide før uke 12. Men etter uke 12 kan man gjøre det. Han velger allikevel å la være å knekke nakke og korset på meg fordi jeg er gravid Anonymous poster hash: 51dd2...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå