Villbringebringebær Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg drikker en kann med presskanne hver morgen før jeg e rbrukanes til noe.. Og jeg kjøper på vanlig butikk ikke Solberg Hansen og black can't og sånt, jeg drikker for mye kaffe og det blir for dyrt. Så hvilken er best? Sitter nå å drikker en intensto eller noe og den er ganske fæl, med en herlig bismak av råtten jord er ikke dette favoritten. Hvilken anbefaler dere? Circel? Ali? Friele? Fair Trade? Noen andre?
amandine Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Coop sin blå, den røde innimellom. Når jeg kjøper "vanlig" og ikke spesialkaffe..
Villbringebringebær Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2014 Aha da er den på listen, må ha noe annet enn dette høgget jeg drikker nå, er litt flau over at jeg ikke gjøres "riktig" kaffe da jeg tross alt var barrista i mange år.. Takk for tips! Den er på handlelisten
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Ali og Friele her! :-) Filterkaffe, også bruker jeg også Coop sin blå av og til.. Hilsen en trøtt småbarnsmamma til 2 Anonymous poster hash: 7298f...e3b
moell5 Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 coop sin blå er best, tror den heter fyldig og aromatisk
Villbringebringebær Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2014 Coop kommer godt ut ser jeg, godt det blir handletur etterpå! Mannen handler alltid feil kaffe og sier kaffe er kaffe og da får jeg lyst til å dra igang en helt ny serie med reklame snutter ala Jarlsberg bare for å poengtere at det er ikke slik! Men kan ikke klandre han heller, for jeg poengterer aldri hvilken kaffe jeg vil ha for jeg vet ikke og skriver derfor kun kaffe.. Nå blir det Coop og Ali, Takk for hjelp
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Hva du enn gjør, ikke kjøp Circel! Anonymous poster hash: a9af1...2b3
Plutselig_gravid Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Friele og evergood! Coop blå er også god Har moccamaster. Synes selve trakteren har litt å si også. Når jeg har god tid kverner jeg bønner og bruker presskannen. Det er himmelsk Hvis du ikke har kvern anbefaler jeg deg å ønske en til jul. Da kan du teste ut ulike bønner. Ikke bare smaker kaffen mye bedre, den lukter også himmelsk
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Evergood. Rett og slett. Anonymous poster hash: 749b9...028
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Krone kaffe! Anonymous poster hash: 10b34...469
Iselilja Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Jeg drikker ikke kaffe selv, men kjøper bare fair trade. Håper gjestene synes det smaker ok Bruker presskanne.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Ali mørkbrent Løfbergs Zoegas Anonymous poster hash: 40b6d...da6
frk Nilsen Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 Bruker vanligvis kun bønner som vi kverner selv, men de gangene jeg kjøper ferdig malt fra butikken er det Zoega jeg kjøper.
bønni Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Zoegas (Mollbergs blanding er zoegas-favoritten) eller Evergood mørkbrent. Bruker trakter jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå