Gå til innhold

En personlig assistent hadde vært fint når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

....man våkner opp med dobbeltsidig bihulebetennelse ikke har et snev av medusiner liggende og kjøleskapet er tomt, med butikken 20 minutters gåtur unna. 

Nå syns jeg skikkelig synd på meg selv :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og man samtidig har mensen deluxe og er skrapt for tamponger og bind...

Been there, done that :P

Skrevet

Jeg har hatt mye syke barn i høst. Mye! Da snakker vi hver forbanna uke siden barnehageoppstart. Og jeg har syntes så synd på meg selv der jeg har stått i det, alene med 3 unger (for de blir jo aldri sjuke når faren er hjemme) og forbannet livet og alt.... Men nå, når jeg står opp, halsen skraper, øya renner, hue verker, øra suser.... En ting er å ha syke barn. Men å være syk, OG ha barn... Ingenting slår det!

Så jeg sender deg et tonn med sympatiklemmer og håper du blir superfrisk superraskt!

Anonymous poster hash: 01bd2...5b6
Skrevet

Jeg har hatt mye syke barn i høst. Mye! Da snakker vi hver forbanna uke siden barnehageoppstart. Og jeg har syntes så synd på meg selv der jeg har stått i det, alene med 3 unger (for de blir jo aldri sjuke når faren er hjemme) og forbannet livet og alt.... Men nå, når jeg står opp, halsen skraper, øya renner, hue verker, øra suser.... En ting er å ha syke barn. Men å være syk, OG ha barn... Ingenting slår det!

Så jeg sender deg et tonn med sympatiklemmer og håper du blir superfrisk superraskt!

Anonymous poster hash: 01bd2...5b6

Nei ikkesant. Når ungen er syk er det nesten koselig, for da er det jo masse kosestunder og alt er rolig. 

Skal ikke hente i bhg før 15 min før stengetid tror jeg. Gruer meg allerede, for må jo i butikken. =P 

Skrevet

Og man samtidig har mensen deluxe og er skrapt for tamponger og bind...

Been there, done that :P

haha, er heldigvis ikke der ! :P

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har sykt barn hjemme i dag, så skulle jeg ha gått på butikken for deg Bustetroll.

God bedring 😊

Skrevet

Sender masse gode klemmer og sympati din vei! :)

Håper du blir frisk veldig fort!! :D

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har sykt barn hjemme i dag, så skulle jeg ha gått på butikken for deg Bustetroll.

God bedring

Takk for tanken :D 

Overlever nok, he he.

Skrevet

takk! 

Jeg skal feire en tidlig "julaften" på lørdag, og på mandag skal jeg til Danmark, så jeg håper virkelig jeg er frisk innen da :o

Skrevet

takk!

Jeg skal feire en tidlig "julaften" på lørdag, og på mandag skal jeg til Danmark, så jeg håper virkelig jeg er frisk innen da :o

Pytt i med tabletter og legg deg godt under teppe eller dyne og pass godt på deg selv. Drikk masse og prøv å slapp av :)

Kjempe lett med små barn, jeg vet :P

Skrevet

takk!

Pytt i med tabletter og legg deg godt under teppe eller dyne og pass godt på deg selv. Drikk masse og prøv å slapp av :)

Kjempe lett med små barn, jeg vet :P

Hun er i bhg, og  hun legger seg 18, så blir bare rett hjem og i seng for hennes del. Pleier å hente henne ganske tidlig men nå skal jeg la tiden gå helt ut :P

Jeg har null medusin!  Bruker datteren sin nesespray "barn under 2 år" :P

Skrevet

Får du ingen til å gå i butikken for deg? Skulle gjerne gjort det, men tviler på at vi bor nær hverandre..

Har du ikke paracet? Huff vi har i lass og kar, deler gjerne det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...