Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Leste på vg igår å nå er jeg engstelig. Er dette trygt? Har riktig pære i. Den er ny å slår den av på natt å når vi ikke ee hjemme. Anonymous poster hash: 498b0...a28
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Når du tenker på hvor mange slike stjerner det er rundt i de tusen hjem, og hvor mange som faktisk begynner å brenne, så er vel ikke sjansen så veldig stor? Vil tro sjansen for brann i en mobillader som står i hele natten, en pc som ligger i senga mens den lader, et stearinlys e.l. er mer sannsynlig at skal starte en brann. Har en venninne i politiet og hun sier at de fleste branner faktisk starter pga lading av div duppedingser, man bruker ipad-laderen til iphonen f.eks, den er altfor kraftig for telefonen og det blir varmt. Hun er helt nazi på at riktig lader skal brukes til riktig ting, at ting som lader ikke skal ligge inntil lett antennelige ting (som sengetøy) og hun lader ALDRI om natta. Anonymous poster hash: c943e...bbe
Blondzilla Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Min begynte å brenne, men jeg så det heldigvis med en gang så det gikk bra. En sånn pappstjerne fra Åhlens. Jeg ville ikke brukt sånne stjerner igjen. Vare man er i et annet rom hvis den begynner å brenne Jan det jo forårsake store skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå