Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Har pushet meg en god del ettersom det er praksis og må ta igjen alle fravær, men vurderer i dag å bli hjemme for å hente meg inn, har vondt i rygg og bekken. I tillegg er det såpeglatt ute, og vet flere biler slet til å fra bhg i går pga glatte, og i dag er det verre. Er ikke glatte veier som gjør at jeg vurderer å holde meg hjemme, men vet at rygg og bekken og bære ungen opp bakken gjør ting verre, og jeg sliter veldig fra før av. Anonymous poster hash: b2d0d...6b1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Er du gravid? Anonymous poster hash: c3167...4f1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Ja i uke 23 nå. Anonymous poster hash: b2d0d...6b1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Ble hjemme, og det var lik så greit, ligget på sofaen hele dagen, vondt å gå og egentlig vondt hele tiden Har også hatt sinnssyk hodepine og kvalme, jeg som har vært så utrolig fin form hele veien, så plutselig ble jeg slik denne uka. Anonymous poster hash: b2d0d...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå