Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Fy på meg!! Hvorfor liker jeg han?? :/ kjekk og snill kar. På min alder. Men.. han har rotet til livet sitt så mye. Ble rusfri for en stund siden. Har ikke jobb, er beryktet for sin tidligere krimminalitet og kommer aldri til og få lappen.. tidlig å si om det vil bli noe anstendig av han. Likevel. Selv om jeg vet jeg ikke har tenkt å inn i noen forhold nå så kan jeg ikke unngå at jeg alltid har likt han så godt. Og vil finne på noe nå som han også er intr. Og rusfri. Har selv drevet på med rus og vet at prosessen er lang. Nei nei nei fy på meg. men ellers er han en kjernefyr.. Anonymous poster hash: 5a9b2...758
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)
håperpåvinterbarn Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ville også sagt nei nei nei nei! I hvert fall til fyren har vært rusfri i mange år.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Vil og si nei, nei. Og har du barn? For da bør du jo tenke på de, og ikke utsette de for en ustabil mann. Anonymous poster hash: c6f95...a3a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Han har aldri oppført seg dårlig mot meg og har alltid vert snill og lagt fra seg alt mens han har vert med meg tidligere. Har kjent han i 2 år. Men tok avstand da han hadde det som villest for å unngå å selv få problemer. Men nå er han rusfri å han gjør det vra med seg selv. Har virkelig trua på han Anonymous poster hash: 5a9b2...758
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Ville isåfall ventet kjempelenge med å involvere barna og hatt en VEEEEELDIG lang periode som KUN kjærester før det ble snakk om noe samboerskap mm. Typ mange år.
Love my kidz Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Han har aldri oppført seg dårlig mot meg og har alltid vert snill og lagt fra seg alt mens han har vert med meg tidligere. Har kjent han i 2 år. Men tok avstand da han hadde det som villest for å unngå å selv få problemer. Men nå er han rusfri å han gjør det vra med seg selv. Har virkelig trua på han Anonymous poster hash: 5a9b2...758 Du er selvmotsigende når du sier nei i overskriften, men ja i siste innlegg... Tror du innerst inne vet at denne mannen ikke er videre smart å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Ja jeg vet svaret. Nå har jeg smigret meg selv med tanket om at det kunne hende. Men virkeligheten er enda bedre. Jeg fortjener mer. Vi fortjener mer en som er i jobb, en som har bil og har lappen. Er anstendig og har livet på stell og har en stabil fremtid en god ektemann og en forsørger Anonymous poster hash: 5a9b2...758
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe. Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Aldri i livet sier bare jeg. Anonymous poster hash: f7c05...c33
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere. Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe. Endret 3. desember 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe. Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c
Sint naken biltyv Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe.Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c Deg om det. Jeg er ikke nedlatende. Finn noe andre å hakke på.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe.Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c Du skjønner det, at Sint naken biltyv har enerett på vettet og den eneste riktige sannhet for alle. Alle som mener noe annet enn henne tar feil og vet ikke hva de snakker om. I tillegg må hun ha det siste ordet i enhver diskusjon. Så om du ikke har lyst å terpe på dette i dagesvis kan du bare gi opp med det samme. Anonymous poster hash: 5de43...166
Preggie Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe.Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c Du skjønner det, at Sint naken biltyv har enerett på vettet og den eneste riktige sannhet for alle. Alle som mener noe annet enn henne tar feil og vet ikke hva de snakker om. I tillegg må hun ha det siste ordet i enhver diskusjon. Så om du ikke har lyst å terpe på dette i dagesvis kan du bare gi opp med det samme. Anonymous poster hash: 5de43...166 Biltyven blir kritisert uansett hva hun skriver, synes jeg. Jeg oppfattet henne overhode ikke nedlatende, og er helt enig i det hun skriver. Når det gjelder eks rusmisbrukere som ikke har vært rusfrie veldig lenge, er det en stor fare for tilbakefall, og man skal ikke være naiv i møte med dem, spesielt hvis man har barn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #20 Skrevet 3. desember 2014 Jeg står i det samme nesten, men nå er der over for min del..Han klarer ikke å holde seg unna rus og gamle venner og da blir det aldri bedre. Han er enig med meg,men så går han en stund rusfri og kontakter meg fordi han savner meg, men det varer aldri lenge før han havner utpå igjen.. Han har også en ex som han noen ganger går tilbake til også.. Vi har vært av og på i snart 2 år, så det er vanskelig, men nødvendig å sette en stopp nå..Har nok litt kjærlighetssorg, men vet at dette er det beste og det vil bli bra til slutt Poenget er at jeg ikke hadde stolt på en rusavhengig. Da måtte vedkommende vært rusfri i mange år. Anonymous poster hash: 9b841...a5e
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. desember 2014 #21 Skrevet 3. desember 2014 Må hver eneste tråd ende med å handle om biltyven, seriøst??
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #22 Skrevet 3. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe.Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c Du skjønner det, at Sint naken biltyv har enerett på vettet og den eneste riktige sannhet for alle. Alle som mener noe annet enn henne tar feil og vet ikke hva de snakker om. I tillegg må hun ha det siste ordet i enhver diskusjon. Så om du ikke har lyst å terpe på dette i dagesvis kan du bare gi opp med det samme. Anonymous poster hash: 5de43...166 Just did. Har ikke noe i mot sint naken biltyven jeg altså, ville bare fram til at alt ikke er så forbanna svart/hvitt. Ikke hakker jeg heller, men ydmyk er åpenbart et fremmedord her. Biltyven har rett. Hun har vært narkoman, det har ikke jeg. Jeg har derfor lite kunnskap om hvordan samliv blant eksnarkomane foregår, men jeg har dog sett eksempel på at det kan gå riktig så bra. Har også sett eksempel på at det kan gå riktig så dårlig også. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Og med mindre man kjenner menneskene det dreier seg om synes jeg det er upassende og være så bastant. Anonymous poster hash: 2062d...55c
Sint naken biltyv Skrevet 4. desember 2014 #23 Skrevet 4. desember 2014 Trenger ikke gjøre noe det vel, alle fortjener en ny kjangse. Stort sett ihvertfall :-)Nei ikke alle fortjener en sjanse fra alle. En som har drevet med rus må aldri finne på å begynne å surre med en som også har drevet på med rus. Det er oppskriften på katastrofe.Ikke nødvendigvis. Jeg har eksempel på det motsatte. Vedkommende som ble rusfri først har virkelig vært en klippe for partneren. Og de er begge rusfrie idag og er åpen om både suget og savnet, men samtidig superlykkelig og harmoniske sammen. Anonymous poster hash: 2062d...55c Ja du kjenner kanskje en. Men jeg har ruset meg og hadde et stort nettverk av andre narkomane som venner. Det har ikke gått bra med noen av de som har blitt nyktre og så blitt sammen med en annen eksnarkoman. Så selv om du kjenner en solskinnshistorie så er det sjeldent. Og siden HI antageligvis har barn så er det veldig egoistisk å bli sammen med en tildigere narkoman. Ser ikke noen grunner til å sette barna i en sånn situasjon. Det fører mye annet negativ med seg når man velger å bli sammen med en eksnarkoman enn bare det at han/hun har ruset seg tildigere.Jada, du trenger ikke være nedlatende. Jeg ville bare poengtere at det ikke nødvendigvis er katastrofe som du påstår. Anonymous poster hash: 2062d...55c Hvor får du det fra at jeg er nedlatende?! Og jo, det blir somregel katastrofe.Når du føler du må forklare gjentatte ganger at jeg kjenner bare en, så oppleves det som nedlatende for meg. Og ja, jeg kan lese og leser at du mener det som regel er katastrofe, jeg sa bare at det ikke NØDVENDIGVIS er det... Case closed. Anonymous poster hash: 2062d...55c Du skjønner det, at Sint naken biltyv har enerett på vettet og den eneste riktige sannhet for alle. Alle som mener noe annet enn henne tar feil og vet ikke hva de snakker om. I tillegg må hun ha det siste ordet i enhver diskusjon. Så om du ikke har lyst å terpe på dette i dagesvis kan du bare gi opp med det samme. Anonymous poster hash: 5de43...166 Når har jeg sagt noe av det du påstår her? Jeg kommer aldri til å slutte å svare på ting her inne uansett hvor mye dritt du trykker ut sv deg
Sint naken biltyv Skrevet 4. desember 2014 #24 Skrevet 4. desember 2014 Seriøst biltyven.... Seriøst hva da?
soleia Skrevet 4. desember 2014 #25 Skrevet 4. desember 2014 I denne debatten er eg einig med biltjuven (men du må gjerne overlate til oss andre å finne ut kven me synes har rett, i staden for å krangle debatten ut på viddene) Det finnes eksempel på at det har gått bra at to rusmisbrukarar støttar kvarandre ut av rusmisbruket, men det finnes mange eksempel på at det ikkje har gått så bra. For å overleve som rusfri er det viktig å kome vekk frå det gamle miljøet. Med barn inne i biletet synes eg det er ekstra viktig å ikkje ta nokon sjanse. Folk har falle attende til rusmisbruk etter fleire år som rusfrie, og det høyres ikkje ut som denne karen har vore nykter så lenge. Ville i så fall ha gjeve han fleire år for å bevise at han har fått seg eit nytt rusfritt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå