Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Er såå fornøyd med verdens beste bhg, og ønsker gi de noe til jul. Dere som jobber i bhg, er det vanlig å få noe, og hva blir dere mest glad for? Anonymous poster hash: 1d758...c0c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Dette lurer jeg også på. Ville dere hatt vin eller godteri? Anonymous poster hash: 511e0...133
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Da kjører jeg på med godteri Anonymous poster hash: 1d758...c0c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Kaffe, te, sjokolade er sikre vinnere. Blomst dersom den gis tidlig i desember og kan stå i bhg Kalender for 2015 til å henge på kontoret Anonymous poster hash: 6d28d...123
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Krone kaffe er den god? Hadde tenkt å legge med en pakke med kaffe itellegg til hovedgaven selvsagt Drikker ikke kaffe selv så aner ikke hva som er godt. Anonymous poster hash: cdc20...fad
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har pleid å sy en kurv og fylle med innpakket godteri. Litt for alle. Og gi til enten hele barnehagen når jeg hadde en unge på hver avd eller avd ungene gikk på når de gikk på samme. Slik at alle får noe de kan kose seg med på pauserommet. Dette var etter tips fra min mor som jobber i barnehage. Hun har alltid fått masse gaver fra ungene, men hun har sett at ikke alle får eller de får veldig forskjellig mengde. Fruktkurv kan også være koselig eller en blanding. Og gi den litt før siste dag. Det har blitt godt motatt hos oss. Anonymous poster hash: 09873...367
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Da jeg hadde barnehagebarn pleide vi gi en konfekteske eller lignende. Og julekort med bilder av barna, med god jul "til verdens beste barnehage". Vi var heldige som hadde en fantastisk barnehage med supre ansatte. Anonymous poster hash: 41c91...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå