Gå til innhold

Hva koster en prostituert for en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en gate prostituert. Men om noen vet prisene for dette også, ønsker jeg den infoen også. 

Spør de gravide og alle småbarnsmødrene, for vi her inne er jo et orakel til sammen :P

Anonymous poster hash: dff80...a6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, planer om å spe på julebudsjettet?😉

Anonymous poster hash: dd47c...a18

Skrevet

Tviler på jeg hadde fått så mange kunder, tror ikke jeg hadde egna meg i jobben  :balltre:

Hadde sprunget etter kunden med et kjevle! 

Eller muligens en saks......

Skrevet

Nå har jeg googlet litt, uten å kommet frem til en pris. Men kom til dette ikke var det verste stede å spørre da jeg fant ut at innendørs prostituerte ofte har dårlig økonomi samt forsørgeransvar!

HI

Skrevet

Jeg lurer på en mann jeg kjenner litt til, om han kjøper prostituerte.

Det er ikke min mann, heller ingen i min familie eller nære omgangskrets. Vel jeg har hørt han gjør det. Og da begynte jeg å lure litt om pris og hvordan det foregår.

Det er egentlig ikke så viktig å finne ut av, men satt nå her å googlet, og spurte allvitende DiB.....

HI

Skrevet

Jeg lurer på en mann jeg kjenner litt til, om han kjøper prostituerte.

Det er ikke min mann, heller ingen i min familie eller nære omgangskrets. Vel jeg har hørt han gjør det. Og da begynte jeg å lure litt om pris og hvordan det foregår.

Det er egentlig ikke så viktig å finne ut av, men satt nå her å googlet, og spurte allvitende DiB.....

HI

Hm, nei jeg aner ikke. Så for meg at du hadde funnet mystiske minibankuttak i deres felles nettbank eller noe ;) Godt det ikke var tilfelle, da.

Skrevet

Herreguuuud pretty woman! Hun får jo i pose og sekk. Lucky lade får masse cash og den hotte kunden!!!

Anonymous poster hash: cd70e...fc8

Skrevet

Err ladie

Gjest Antarctica
Skrevet

Si fra når du finner svaret, da, HI.

Dette er sikkert info vi alle behøver. Jeg lover å skrive det opp et sted og huske på det.

Skrevet

Err ladie

Lady!

Anonymous poster hash: b36cf...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...