Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Ikke en gate prostituert. Men om noen vet prisene for dette også, ønsker jeg den infoen også. Spør de gravide og alle småbarnsmødrene, for vi her inne er jo et orakel til sammen Anonymous poster hash: dff80...a6a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Hva, planer om å spe på julebudsjettet?😉 Anonymous poster hash: dd47c...a18
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Tviler på jeg hadde fått så mange kunder, tror ikke jeg hadde egna meg i jobben Hadde sprunget etter kunden med et kjevle! Eller muligens en saks...... Anonymous poster hash: dff80...a6a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Nå har jeg googlet litt, uten å kommet frem til en pris. Men kom til dette ikke var det verste stede å spørre da jeg fant ut at innendørs prostituerte ofte har dårlig økonomi samt forsørgeransvar! HI Anonymous poster hash: dff80...a6a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg lurer på en mann jeg kjenner litt til, om han kjøper prostituerte. Det er ikke min mann, heller ingen i min familie eller nære omgangskrets. Vel jeg har hørt han gjør det. Og da begynte jeg å lure litt om pris og hvordan det foregår. Det er egentlig ikke så viktig å finne ut av, men satt nå her å googlet, og spurte allvitende DiB..... HI Anonymous poster hash: dff80...a6a
Fandens Oldemor Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg lurer på en mann jeg kjenner litt til, om han kjøper prostituerte. Det er ikke min mann, heller ingen i min familie eller nære omgangskrets. Vel jeg har hørt han gjør det. Og da begynte jeg å lure litt om pris og hvordan det foregår. Det er egentlig ikke så viktig å finne ut av, men satt nå her å googlet, og spurte allvitende DiB..... HI Anonymous poster hash: dff80...a6a Hm, nei jeg aner ikke. Så for meg at du hadde funnet mystiske minibankuttak i deres felles nettbank eller noe Godt det ikke var tilfelle, da.
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=EClS57_GlkQ
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Herreguuuud pretty woman! Hun får jo i pose og sekk. Lucky lade får masse cash og den hotte kunden!!! Anonymous poster hash: cd70e...fc8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Err ladie Anonymous poster hash: cd70e...fc8
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Si fra når du finner svaret, da, HI. Dette er sikkert info vi alle behøver. Jeg lover å skrive det opp et sted og huske på det.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Err ladie Anonymous poster hash: cd70e...fc8 Lady! Anonymous poster hash: b36cf...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå