Gå til innhold

Samlivsbrudd, barn og han har ny kjæreste allerede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takle det, hvordan ikke bli misunnelig, sjalu og bitter og sint og lei seg...... og hvordan oppføre seg? Mot han og henne? Hvordan takle første møte? Hvor mye må man egentlig ha med henne å gjøre? OG hvor mye må man egentlig ha med han å gjøre bortsett fra henting og bringing av barn og planlegging av støvler og slikt er med....

Anonymous poster hash: 9fb6e...49b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble slutt mellom meg og samboeren for ca 2 mnd siden, var sur på han kanskje en uke og bitter og veldig sjalu og misunnlig på henne,men så fant jeg ut, at dette må jeg bare la gå, er hans tap, jeg mister ingenting,han mister nesten alt, får ikke sett barnet hver da, når det hadde gått en ukes tid, avtalte vi samvær og slik, han ser barnet 6 timer en dag i uka,og funker godt, og vi klarer og samarbeide bra,men vi er enige om,at den nye dama,holder seg helt vekk til han begynner og se han hos seg, og det blir en stund til.. 

Skrevet

ble slutt mellom meg og samboeren for ca 2 mnd siden, var sur på han kanskje en uke og bitter og veldig sjalu og misunnlig på henne,men så fant jeg ut, at dette må jeg bare la gå, er hans tap, jeg mister ingenting,han mister nesten alt, får ikke sett barnet hver da, når det hadde gått en ukes tid, avtalte vi samvær og slik, han ser barnet 6 timer en dag i uka,og funker godt, og vi klarer og samarbeide bra,men vi er enige om,at den nye dama,holder seg helt vekk til han begynner og se han hos seg, og det blir en stund til..

Og prisen for dagens, ukas og månedens lengste setning går til deg!

Du HAR hørt om punktum?

Anonymous poster hash: 98764...ce1

Skrevet

Hi her. Det er virkelig ikke viktig for meg hvor mange punktum som kommer i svaret. Er ute etter å få noen råd, ikke drive med analysering av setningsoppbyggning. Befriende å skrive mer muntlig her, så kan vi tenke mer på rettskriving på jobb o.l. mener jeg. Og slike utsagn kan oppfattes som noe... negatativt, men deg om det. God kveld til deg. 

Skrevet

Hi her. Det er virkelig ikke viktig for meg hvor mange punktum som kommer i svaret. Er ute etter å få noen råd, ikke drive med analysering av setningsoppbyggning. Befriende å skrive mer muntlig her, så kan vi tenke mer på rettskriving på jobb o.l. mener jeg. Og slike utsagn kan oppfattes som noe... negatativt, men deg om det. God kveld til deg.  Anonymous poster hash: 9fb6e...49b

Støttes!

Anonymous poster hash: 01f60...7b7

Skrevet

Jeg skjønner at det er helt uaktuelt å se lyst på det på nåværende tidspunkt, men jeg må likevel si at i det lange løp trenger ikke dette å være så ille.

Da tenker jeg på at når barnet skal begynne å være mer hos faren, overnatte osv., så er det jo veldig fint hvis de er to voksne der som kan utfylle forskjellige roller.

Som sagt, skjønner at det er langt opp og langt fram. Men jeg skulle gjerne sett at faren til mitt barn fant seg en kjæreste som kunne bidra til at det ble litt koseligere der, rett og slett.

Skrevet

Huff, det var leit å lese :( Skjønner meg ikke på "mannfolk" som gjør slikt...

Anonymous poster hash: 9348b...29b

Skrevet

Ja, jeg ser den. Er selvfølgelig redd for at det skal blir for koselig der, hvis du forstår hva jeg mener. I forhold til hvordan det var når jeg bodde der, og hun har en liten jente som det kan bli veldig koselig med. Redd kanskje for å miste ansikt eller et eller annet. At det er for mye hverdag hos meg og mye moro der... Uff nå høres jeg litt stakkarslig ut, men 

Skrevet

Ja, jeg ser den. Er selvfølgelig redd for at det skal blir for koselig der, hvis du forstår hva jeg mener. I forhold til hvordan det var når jeg bodde der, og hun har en liten jente som det kan bli veldig koselig med. Redd kanskje for å miste ansikt eller et eller annet. At det er for mye hverdag hos meg og mye moro der... Uff nå høres jeg litt stakkarslig ut, men 

Helt normal reaksjon. *Gir en klem*

Det kommer til å ordne seg!

Anonymous poster hash: 9348b...29b

Gjest Antarctica
Skrevet

Du trenger ikke ha NOE med henne å gjøre, hvis du ikke vil. Hvis det er kort tid siden bruddet syns jeg heller ikke barna dine bør ha noe med henne å gjøre...

Skrevet

Uff, nesten som å lese om meg selv. Redd for å bli en bitter bitch. Ikke lett. Utrolig vanskelig. Tar meg masse i dette. Her føler jeg at han har alt og jeg ingenting. Ikke bil, ikke kjæreste osv. Trøste klem her i fra. Vet hvordan du har det.

Anonymous poster hash: 52a49...d49

Skrevet

Dette er vanlig noen ganger. Noen er ekstremt raske! Det ordner seg. Ta tiden til hjelp.

Anonymous poster hash: a2217...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...