Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Blir snart gal av ekstrem svangerskapskvalme og oppkast 24/7. Dette blir et enebarn. Anonymous poster hash: 19279...e93
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Hater det også ekstremt... Har 3 barn og tydeligvis selektiv hukommelse... Anonymous poster hash: 5fe2e...af3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Hater det selv, jeg er sur og irritabel, null sexlyst, føler meg feit, dårlig hud, alt lukter dritt, sover dårlig, griner av ingenting, vondt i rygg/mage/hode/bekken... Need I say more.... Anonymous poster hash: 04a64...82c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Det fine er at alt dette går over og du får en fin liten baby tilslutt Anonymous poster hash: 6b375...d9e
Lilu81 Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Ville gjerne ha alt det der for så å sitte med en baby om 9 mndr
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Det er verdt det og du glemmer det! Jeg skulle ikke ha flere før jeg så babyen, da ville jeg ha en til! Og skulle hvertfall ikke ha flere når jeg spydde med nr to. Men har lyst på en til likevel... Men tror neppe det går, siden det er så belastende på både kropp og familie med 8 mnd spying Var omtrent suicidal begge gangene, det var ille! Men det glemmes fort, kanskje for fort Anonymous poster hash: cabaa...ed8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Takk for oppmuntrende svar Blir jo sikkert bra til slutt, men oppkast dagen lang er ikke gøy. Anonymous poster hash: 19279...e93
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Hater det selv, jeg er sur og irritabel, null sexlyst, føler meg feit, dårlig hud, alt lukter dritt, sover dårlig, griner av ingenting, vondt i rygg/mage/hode/bekken... Need I say more.... Anonymous poster hash: 04a64...82c Denne kunne jeg ha skrevet! Signerer. Anonymous poster hash: 67f18...846
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Hater det selv, jeg er sur og irritabel, null sexlyst, føler meg feit, dårlig hud, alt lukter dritt, sover dårlig, griner av ingenting, vondt i rygg/mage/hode/bekken... Need I say more....Anonymous poster hash: 04a64...82c Denne kunne jeg ha skrevet! Signerer. Anonymous poster hash: 67f18...846 Hiver meg på denne her, men jeg vil ikke si at jeg hater å være gravid, er evig takknemlig for at vi har blitt det igjen etter at vi mistet! Men Sexlyst har jeg ikke hatt siden vi var prøvere, og nå er jeg inne i min tolvte ellevte svangerskapsuke kvalmen vil jeg si har vært snill med meg, var mest ekstrem fra uke 6-9,men hadde en dag med mye oppkast forleden dag! Hormonene og humøret, tja trenger vel ikke si annet enn at det er på bærtur, og smak- og luktesansene er helt i ville vesten, brekker meg nesten hver gang kjøleskapet åpnes! Tomater og løk er tryggere for brekninger, kan spy ved tanken men jeg håper bare at denne lille prikken i magen holder stand, så alle symptomer og det som hører med er hjertelig velkommen <3 Anonymous poster hash: f5aa8...923
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Hater det selv, jeg er sur og irritabel, null sexlyst, føler meg feit, dårlig hud, alt lukter dritt, sover dårlig, griner av ingenting, vondt i rygg/mage/hode/bekken... Need I say more....Anonymous poster hash: 04a64...82c Denne kunne jeg ha skrevet! Signerer. Anonymous poster hash: 67f18...846 Hiver meg på denne her, men jeg vil ikke si at jeg hater å være gravid, er evig takknemlig for at vi har blitt det igjen etter at vi mistet! Men Sexlyst har jeg ikke hatt siden vi var prøvere, og nå er jeg inne i min tolvte ellevte svangerskapsuke kvalmen vil jeg si har vært snill med meg, var mest ekstrem fra uke 6-9,men hadde en dag med mye oppkast forleden dag! Hormonene og humøret, tja trenger vel ikke si annet enn at det er på bærtur, og smak- og luktesansene er helt i ville vesten, brekker meg nesten hver gang kjøleskapet åpnes! Tomater og løk er tryggere for brekninger, kan spy ved tanken men jeg håper bare at denne lille prikken i magen holder stand, så alle symptomer og det som hører med er hjertelig velkommen <3Anonymous poster hash: f5aa8...923 ellevte svangerskapsuke Anonymous poster hash: f5aa8...923
Daquiry Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Er enig med dere her....er helt pyton...jeg har overhode ikke energi til noe annet enn å gå på jobb, kommer hjem og sovner på sofaen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå