Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Ifølge ham selv vel å merke. Det er han som setter standarden og hvis ikke reglene hans blir fulgt, så blir det full krangel og jeg kan ryke og reise. Her diskuteres det med sintestemme og han hisser seg noe voldsomt opp. Vi er uenige om barneoppdragelse, har barna gjort noe galt, tar jeg dem for meg med en gang og snakker med dem, de ber om unnskyldning og vi er ferdige. Han kan holde på lenge, og ta opp igjen saker vi er ferdige med for lenge siden. Og han sitter og gneller om disse negative tingene. En annen ting er økonomi. Han er verdens mest gniene mann. En gang hadde jeg ikke fått inn de pengene jeg ventet inn på kontoen min, så jeg spurte om å få låne penger av han til bensin. NEI! var svaret jeg fikk. Neivel? Nei, han var lei av at jeg alltid er blakk og lei av å leve et liv i fattigdom. Han tjener veldig bra. Han er veldig autoritær. Og kontrollfreak. Nå må du bruke hodet ditt litt altså. No brain, no headache. Stadig sånne nedlatende kommentarer. Og hver gang jeg bestemmer meg for å gjøre noe annet enn det han mener, så blir han irritert over det også. MEn hvorfor hører du ikke på hva jeg sier til deg da?? JEg sier imot han akkurat når det passer meg, og da legger han feks på når vi snakker i tlf, eller han sier at han kan ikke leve sånn lenger. All skylden faller på meg. Det er han som er fasiten. Blir sprø snart!!!! Anonymous poster hash: 50f17...cb8
Iiiiik Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Men hva er hans gode egenskaper da? Hva er grunnen til at du holder ut? Må jo være noe, for dette var temmelig negativt.,
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Kom deg vekk! Både for deg og barnas skyld! Anonymous poster hash: be91e...781
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Har han alltid vært sånn eller ble det mer framtredende etter at dere fikk barn? Hvordan tar barna dette? Klem til deg, det høres tøft ut. Har dere noen gode stunder som veier opp? Anonymous poster hash: 0a12a...459
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Klem. I know how you feel 😞 Anonymous poster hash: 3887e...251
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor deler du livet ditt med en sånn mann? Løp, kvinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå