Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er syk, sliter med å komme gjennom dagene. Kommer aldri til å bli helt som før igjen og har nedsatt arbeidsevne. Har vært inn og ut av sykehus de siste mnd. Jeg har flere barn, var frisk da jeg fikk dem. I det siste har jeg fått høre at jeg har blitt baksnakket av flere jeg kjenner og omgås endel, har visst blitt kalt lat, jeg sover visstnok hele dagen og spiller på at jeg er syk for å få medlidenhet. Er utrolig såret over dette da jeg gjør det jeg makter. Det kunne faktisk stått om livet mitt og så sier folk sånne ting?! Er så skuffet.. hvorfor er folk sånn? Anonymous poster hash: 7c63e...533
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Ingen anelse. Min far overbeviste det mest av sin slekt om at det samme gjaldt meg. En alvorlig ulykke med masse smerter i etterkant betydde ikke noe, jeg var lat og hadde visst bare ikke lyst til å jobbe, påstod han. Dette er bare én av grunnene at jeg ikke har kontakt med ham i dag. Jeg tror noen folk ellers trenger å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. Bittesmå, ynkelige folk som ikke fortjener at man bruker energi på dem! Anonymous poster hash: 8764c...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå