Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Tror det er ca.5 dager til ikm. Tatt på morgenurin. Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Jepp! Men ikke test så tidlig... Anonymous poster hash: da985...f66
Roheryn Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Positiv som bare det 😊 strek er strek 😉 Men man vil jo ikke jinxe det, så du kan notere at gratulasjonen min kommer om ei lita uke 😛
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Ja,ser jo sånn ut Gratulerer Anonymous poster hash: f5dd3...b68
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Får se i morgen, hva testen sier. Hvis det blir strek i morgen også, så kan jeg tro mer på det. HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeppsi, dette blir en jente :-) Anonymous poster hash: 54272...7b0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeppsi, dette blir en jente :-) Anonymous poster hash: 54272...7b0 ? Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Fikk to likedanne tester som din i forjemånde, (åsså med stimmletest)å blei så gla å tenkte at da måtte det jo være posetiv.. Akkurat færdi med mensen nå:/ så ikke bli fårr oppspilt av den. Men om den er posetiv, så gratulere så masse:D Anonymous poster hash: f4f1f...5f4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Jeg tok en til test i morges, og fikk en strek på den også, men den er svak som den i går og kom etter tiden. Jeg må nok bare vente til ikm. HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Fikk to likedanne tester som din i forjemånde, (åsså med stimmletest)å blei så gla å tenkte at da måtte det jo være posetiv.. Akkurat færdi med mensen nå:/ så ikke bli fårr oppspilt av den. Men om den er posetiv, så gratulere så masse:D Anonymous poster hash: f4f1f...5f4 hvilken dpo tok du testene? De billigtestene er jo kjent for å være litt tullete med skyggestreker.. Jeg har noen tester hjemme fra da jeg gikk på p piller, for å teste avogtil, i tilfelle jeg skulle blitt gravid på p pillene (fikk ikke mensen). En dag fikk jeg en skyggestrek, men den var svakere enn denne og da jeg testet dagen etter var testen blendahvit. Nå har jeg jo fått strek to dager på rad ...men jeg skal ikke ta flere tester før til ikm. HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 dytt Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Tok en ny test i dag og fikk en veldig svak skyggestrek...ikke forberedt på den ... da er jeg vel ikke gravid likevel da? De skal jo ikke bli svakere nærmere ikm. Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Tok en ny test i dag og fikk en veldig svak skyggestrek...ikke forberedt på den ... da er jeg vel ikke gravid likevel da? De skal jo ikke bli svakere nærmere ikm. Anonymous poster hash: 5cea8...af9 HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Ikke test så tidlig, så slipper du å bli skuffet. Er nok en kjemisk graviditet du har hatt. Anonymous poster hash: 5848c...a47
hippmamma Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Sånn så testen min ut i går også.. Så er nok negativ. Der skyggestreken er er det egentlig en skjøt på testen bare..😊
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #16 Skrevet 6. desember 2014 Fikk to likedanne tester som din i forjemånde, (åsså med stimmletest)å blei så gla å tenkte at da måtte det jo være posetiv.. Akkurat færdi med mensen nå:/ så ikke bli fårr oppspilt av den. Men om den er posetiv, så gratulere så masse:D Anonymous poster hash: f4f1f...5f4 hvilken dpo tok du testene? De billigtestene er jo kjent for å være litt tullete med skyggestreker.. Jeg har noen tester hjemme fra da jeg gikk på p piller, for å teste avogtil, i tilfelle jeg skulle blitt gravid på p pillene (fikk ikke mensen). En dag fikk jeg en skyggestrek, men den var svakere enn denne og da jeg testet dagen etter var testen blendahvit. Nå har jeg jo fått strek to dager på rad ...men jeg skal ikke ta flere tester før til ikm. HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9 Tok testene 9dager etter eggeløsning, Tok igjen på dag 12 og da var den negativ.. Anonymous poster hash: f4f1f...5f4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #17 Skrevet 6. desember 2014 Fikk to likedanne tester som din i forjemånde, (åsså med stimmletest)å blei så gla å tenkte at da måtte det jo være posetiv.. Akkurat færdi med mensen nå:/ så ikke bli fårr oppspilt av den. Men om den er posetiv, så gratulere så masse:D Anonymous poster hash: f4f1f...5f4 hvilken dpo tok du testene? De billigtestene er jo kjent for å være litt tullete med skyggestreker.. Jeg har noen tester hjemme fra da jeg gikk på p piller, for å teste avogtil, i tilfelle jeg skulle blitt gravid på p pillene (fikk ikke mensen). En dag fikk jeg en skyggestrek, men den var svakere enn denne og da jeg testet dagen etter var testen blendahvit. Nå har jeg jo fått strek to dager på rad ...men jeg skal ikke ta flere tester før til ikm. HI Anonymous poster hash: 5cea8...af9 Tok testene 9dager etter eggeløsning,Tok igjen på dag 12 og da var den negativ.. Anonymous poster hash: f4f1f...5f4 Ps, var litt treg med og ta bilde, men strekene var litt mer synlig før jeg tok bilde.. Anonymous poster hash: f4f1f...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå