Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Skal kjøpe flaske med navn på i gave til en venninne. Lurer på hvilken som er best av disse? Anonymous poster hash: c8fa5...c1a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Jeg liker contigo best, men har sett i tidligere tråder her inne at det er veldig delte meninger om det. Er nok en smakssak. Anonymous poster hash: d6904...a33
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 http://www.barerips.no/categories/camelbak-barn-04 Tåler ikke oppvaskmaskin Anonymous poster hash: 3b669...4b0
Hjertefru Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Contigo-termos er veldig bra. Funker også godt på kald drikke
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 http://www.barerips.no/categories/camelbak-barn-04 Tåler ikke oppvaskmaskin Anonymous poster hash: 3b669...4b0 De garanterer ikke hvor lenge navnet sitter på om du tar de i oppvaskmaskinen, men her går det helt greit. Jeg vasker de i maskinen ca en gang i uken og navnet sitter enda. Jeg personlig liker contigo swish best og bruker det på jobb, men ungene her i huset liker camelbak best. Vi har flere flasker av begge typer. Camelbak med skrukort vil jeg ikke anbefale til barn, her har vi hatt lekkasjer i skolesekken to ganger fordi ungene ikke klarer å skru korken skikkelig på. Anonymous poster hash: a7514...2b0
Elsker livet Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Her har vi begge merker og liker kanskje camelback best, men de kommer nokså likt ut.
Kanutten83 Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Vi har begge merker, og jeg merker egentlig ingen forskjell på de, utover at contigo er enklere for yngste å bruke. Hun fikk en da hun var 1,5 år og skjønte knappen med en gang, mens det å måtte "vippe" på tuten til camelbacken for å åpne den var verre. Men nå er hun straks 2 år og nå er det hipp om happ hvilken som brukes Men jeg personelig synes contigo ser bedre ut Vi kjører våre i oppvaskmaskinen 1-2 ganger i uken og de har ikke tatt skade av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå