Gå til innhold

Camelbak eller contigo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe flaske med navn på i gave til en venninne. Lurer på hvilken som er best av disse?

Anonymous poster hash: c8fa5...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker contigo best, men har sett i tidligere tråder her inne at det er veldig delte meninger om det. Er nok en smakssak. ;)

Anonymous poster hash: d6904...a33
Skrevet

Contigo-termos er veldig bra. Funker også godt på kald drikke :)

Skrevet

http://www.barerips.no/categories/camelbak-barn-04

Tåler ikke oppvaskmaskin

Anonymous poster hash: 3b669...4b0

De garanterer ikke hvor lenge navnet sitter på om du tar de i oppvaskmaskinen, men her går det helt greit. Jeg vasker de i maskinen ca en gang i uken og navnet sitter enda.

Jeg personlig liker contigo swish best og bruker det på jobb, men ungene her i huset liker camelbak best. Vi har flere flasker av begge typer.

Camelbak med skrukort vil jeg ikke anbefale til barn, her har vi hatt lekkasjer i skolesekken to ganger fordi ungene ikke klarer å skru korken skikkelig på.

Anonymous poster hash: a7514...2b0

Skrevet

Her har vi begge merker og liker kanskje camelback best, men de kommer nokså likt ut.

Skrevet

Vi har begge merker, og jeg merker egentlig ingen forskjell på de, utover at contigo er enklere for yngste å bruke. Hun fikk en da hun var 1,5 år og skjønte knappen med en gang, mens det å måtte "vippe" på tuten til camelbacken for å åpne den var verre. Men nå er hun straks 2 år og nå er det hipp om happ hvilken som brukes :) Men jeg personelig synes contigo ser bedre ut :) Vi kjører våre i oppvaskmaskinen 1-2 ganger i uken og de har ikke tatt skade av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...