Gå til innhold

Få barn med ny mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann, som ikke har barn, og han ønsker seg veldig barn. Jeg har 2 barn fra før, de er 13 år og 7 år. Siden han og jeg akkurat har møttes så kommer det jo ikke noe barn før minste er 10 år eller eldre. Og jeg vet faktisk ikke hva jeg vil. En del av meg har lyst på flere barn, en annen del vil ikke starte på nytt. Jeg vil starte å leve livet da barna blir større. Jeg har vært 100% alene med barna i 6 år, og det har vært slitsomt. Jeg er vel og redd for å sitte alene med 3 barn.

Samtidig tenker jeg, at det kanskje er mye lettere å møte en som ikke har barn, og få 1 barn med han. Enn å møte en mann med barn fra før, så skal våres familier bli en, og alle skal prøve å komme overens.

Denne mannen kjenner jeg godt, og han er en flott mann.

Lurer bare litt på hva deres tanker er rundt dette. Kan legge til at jeg er 35 år, så er ikke for gammel for å få flere barn.

Anonymous poster hash: e6a02...58d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er heldig jeg, som har møtt en mann uten barn. Blir blanke ark for deg på en måte. Ikke det at det er noe galt i en mann med barn fra før av heller, men kan av og til bli litt mer komplisert. La tanken modnes inni deg, dere finner ut av det med tid og stunder :)

Skrevet

Du er heldig!!!! Alle har nesten barn.

Anonymous poster hash: 61b50...8f9

Skrevet

Tusen takk for svar.

Ja, er jo godt mulig at jo lenger vi er sammen, og jeg ser at han er en god stefar til barna mine, så vil jeg få barn med han.

Anonymous poster hash: e6a02...58d
Skrevet

Kan jeg spørre om de to barna du har er med samme mann? Årsaken til at jeg spør er for at jeg er i nesten samme situasjon som deg. Men jeg har med to forskjellige fedre. Er 6 år imellom mine to barn.. Bare føler det er så drøyt med 3 fedre. :(

Anonymous poster hash: 5748c...c32

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor må du vente 3 år med å få barn?

Skrevet

TS her. Jeg har barn med samme mann. Nå er det greit å være sammen en stund før man får barn. Derfor tenker jeg ca 3 år. Og man vet jo aldri hvor enkelt det er å få barn. Noen ganger tar det tid, eller det går ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...