Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har vært så utrolig uheldig å få hemoroider, de ble forsøkt fjernet for noen mnd siden, med strikker, men det var mislykket. Nå har jeg en kjernekar på kroken, men har sååååå lite lyst til og ha sex med han. De er overhodet ikke store, men det er så fryktelig fryktelig pinlig. Jeg står i ny ventekø for å få de fjernet, men hva med i mellomtiden? (Ordentlig flaut spørsmål... :-( ). Anonymous poster hash: 57e64...c13
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Er de så synlige da? Anonymous poster hash: 57aa2...2cc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Har du tenkt å ha analsex med denne mannen? Eller har du tenkt å brette ut rumpa for ham? Hvis ikke, så vil han ikke se hemoroidene dine. Jeg har også hemoroider, men disse har aldri blitt kommentert. Jeg er 99 % sikker på at mennene jeg har vært borti ikke vet om det. Anonymous poster hash: 6f7c2...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Det er vel ikke rumpehullet han skal stå å glane på? Anonymous poster hash: cf6c2...3f6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 HI Ha ha ha. Nei, ikke så synlige, og NEI, ikke analsex. Jeg er bare redd han skal kjenne de om han styrer litt på der nede. Doggie style blir uaktuelt for å si det sånn. Jeg vet ikke altså, men lukter de ikke? Anonymous poster hash: 57e64...c13
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 HI Ha ha ha. Nei, ikke så synlige, og NEI, ikke analsex. Jeg er bare redd han skal kjenne de om han styrer litt på der nede. Doggie style blir uaktuelt for å si det sånn. Jeg vet ikke altså, men lukter de ikke? Anonymous poster hash: 57e64...c13 Bare pass på at du ikke bruker salve. DET lukter:) Men tror ikke det er noe han vil se. Anonymous poster hash: 1bffd...9cc
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 HI Alt man skal bekymre seg for..... Vært i et svært langvarig forhold. Tenker det er på tide å date litt igjen, men føler meg mest som en oppvaskklut.. Anonymous poster hash: 57e64...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå