Gå til innhold

Til dere som klager på utlendinger...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det litt forskjell på det der, og det at utlendinger kommer til Norge for å systematisk utnytte ordningne våre.

Eller dette; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-Oslo-5569378.html

Eller dette; http://www.dagbladet.no/2011/06/17/nyheter/innvandring/kriminalitet/16958521/

Kan kjøre på med linker og argumenter langt utover natta. 

Det er en helt forferdelig sak du linker til, men å sammenligne det med at vi klager på utlendinger i Norge blir helt feil. 

Anonymous poster hash: 06b95...ec3
Skrevet

Nå er det litt forskjell på det der, og det at utlendinger kommer til Norge for å systematisk utnytte ordningne våre.

Så du forsvarer faktisk en mann som voldtar barn?! Wow! Nå har jeg lest det også her på BiM!

Anonymous poster hash: 67a06...c8e

Skrevet

Så du forsvarer faktisk en mann som voldtar barn?! Wow! Nå har jeg lest det også her på BiM!

Anonymous poster hash: 67a06...c8e

Hæ? Les alt jeg skrev, da..

Skrevet

Her gjelder det å ikke skjære alle over en kam! Det gjelder begge veier!

Mange av oss har vært på ferie i utlandet, mange nordmenn bor i utlandet uten å gjøre noe som helst galt.

Mange kommer til Norge og bor her uten å gjøre noe som helst galt. Mange besøker også Norge uten å gjøre noe som helst galt.

Jeg blir matt av dere begge overfor her!

Anonymous poster hash: 425ca...bb4
Skrevet

Dagens dummeste innlegg. Gratulerer!

Skrevet

Nå er det vel litt forskjell mellom en idiot, og hvor mange problemer vi har med visse typer utlendinger her i Norge. Faktisk temmelig imponerende når vi sammenligner andelen utlendinger i Norge mot all faenskapen de forårsaker.

Anonymous poster hash: 64041...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...