Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Så vanskelig det er å ta rette valg!! Jeg og samboer har verdens herligste barn sammen. Jeg elsker barnet vårt veldig, veldig høyt. Samboer og jeg har vært sammen i mange år og jeg fikk han ikke med på flere barn. Det toget har også nå uansett gått på grunn av alder. Men jeg kjenner at det er en stor sorg for meg. Vi snakker aldri om det. Men vel så problematisk er det at jeg ikke synes vi har det bra sammen lenger. Men av hensyn til barnet vårt er jeg villig til å strekke meg svært, svært langt for å redde forholdet. Det føles bare så håpløst mange ganger, samme hva jeg velger så blir det feil. Jeg er så mye lei meg for tiden og gråter en del når jeg er alene. Jeg tror samboeren min ikke har noen anelse om hvordan jeg har det. Han er veldig vanskelig å snakke med om slike ting og jeg vet at det ikke vil fungere å snakke om det, familievernkontor er også bare å glemme. Det er vanskelig å sette ord på hva som ikke fungerer mellom oss, det er alt fra manglende likestilling til verdier. Jeg synes det generelt er mye negativitet. Jeg klarer selvsagt heller ikke å se meg selv objektivt. Bare et stort hjertesukk herfra! Anonymous poster hash: 7e285...2ba
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 <3 Det kommer nok til å ordne seg på en eller annen måte *klem* Anonymous poster hash: 7c593...68d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 HI her, takk for klem. Det trengte jeg. Anonymous poster hash: 7e285...2ba
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 HI her, takk for klem. Det trengte jeg. Anonymous poster hash: 7e285...2ba Anonymous poster hash: 7c593...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå