Gå til innhold

Kjøper du julegave til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du gjort det?

Jeg har gjort det før. Mannen gadd ikke ta seg bryet med å kjøpe noe til meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Å ja....så skriver jeg fra et av barna osv.

Skrevet

Blir gjerne både 2 og 3 til meg selv når jeg er ute å shopper gaver til andre ja 😊

Skrevet

Hva koster disse gavene? :)

Skrevet

Kommer helt an på hva jeg finner og hva jeg syntes jeg "fortjener" der og da 😋 Men kan fort bli noen tusenlapper 😆

Skrevet

Jeg gjorde det før, gaver fra barna til meg, nå er de større og vil plukke ut selv så nå får de 200kr hver og drar ut med tante for å kjøpe gave til mamma.

Teknisk sett kjøper jeg jo den fortsatt siden pengene kommer fra meg. Jeg vet bare ikke hva jeg får. 

Anonymous poster hash: 94e19...56d
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg gir heller ikke barna penger spessielt til julegaver. De får 50,- kr i uka ukepenger. Hvis de ønsker å kjøpe gaver til noen bruker de av penger de har spart opp.

Anonymous poster hash: 6cb1d...427
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Men jeg er omtenksom mot meg selv og er flink til å finne små gaver gjennom hele året 😄

Skrevet

Har gjerne gitt barna penger, og en liste med bøker jeg ønsker meg. Jeg er enslig med de, og får bare gave fra 2 i familien.

Men i år er vi i en storby julaften, skal på en shopperunde lillejulaften. Kommer da til å kjøpe meg en del nye klær, så det blir jo gaven min i år.

Anonymous poster hash: ea150...c9b
Skrevet

Ja, et flaxlodd fra nissen. Jeg kjøper små nissegaver til alle som er her på julaften, og da blir det jo litt dumt om jeg er den eneste som ikke får når nissen kommer. ;) Har prøvd å sette mannen på saken en gang, men han ble så stressa, skulle finne noe helt perfekt, og skjønte ikke helt konseptet med at det bare skulle være en liten ting til de voksne. Så da ordner jeg det selv. :P

Anonymous poster hash: 99943...5de
Skrevet

Det har jeg ikke pleid å gjøre, men i år tror jeg jaggu det skal.bli en gave til meg fra meg!

Skrevet

Ja, men ikke for at den liksom skal være fra noen andre - alle andre kjøper/lager selv til meg, den er fra meg til meg fordi jeg synes jeg har fortjent den. Vanligvis er det også da noe jeg vet ingen andre vil komme på å kjøpe, men som jeg definitivt har vært snill nok til  å få.

Skrevet (endret)

Når jeg handler julegaver til folk så kommer jeg ofte over noe jeg får så innmari lyst på selv. Da kjøper jeg det og setter det fram for mannen og sier at her har du noe å gi meg til jul :-P

Endret av Love my kidz
Skrevet

I år skal jeg det! En dunkåpe fra bergans til 3000. Jeg er egentlig ikke verdt det! Men jeg blir så sur når jeg fryser! Så den kommer hele familien til gode! Ha ha!!!

Anonymous poster hash: 4fb99...c70

Skrevet

I år skal jeg det! En dunkåpe fra bergans til 3000. Jeg er egentlig ikke verdt det! Men jeg blir så sur når jeg fryser! Så den kommer hele familien til gode! Ha ha!!!

Jeg har også lyst på en fort kåpe fra Bergans. Og vintersko fra Sorel.. Haha, men har nok ikke vært så snill dessverre :/

Skrevet

Jeg har også lyst på en fort kåpe fra Bergans. Og vintersko fra Sorel.. Haha, men har nok ikke vært så snill dessverre :/

Det lønner seg å være kjempesnill hvert eneste år ;).

Skrevet

Ønsker jeg meg noe kjøper jeg det fra mini til meg selv. Har vært snill hele året jeg også , og syntes jeg en gang i året får noe jeg ønsker meg fra mini. :)

Kan være alt bra en topp, sminke parfyme. Ting jeg sjeldent ellers bruker på meg selv :)

Skrevet

Det lønner seg å være kjempesnill hvert eneste år ;).

Jeg er vanligvis kjempesnill :P   Har en pågående konflikt med mannen, han synes nok ikke jeg fortjener verken sko eller enda et tilskudd i Bergans kolleksjonen min. Kanskje god grunn til å passe på å sikre meg noen ved å legge en fra julenissen under treet :fnise:   Selvfølgelig trengs begge deler :rolleyes:  :rolleyes:

Skrevet

Vel. Hvert år får jeg penger av pappa. Pleier da å kjøpe noe jeg legger under treet fra pappa til meg 😃

Skrevet

Ja, det kan det hende jeg gjør, men da ikke kamuflert som noe annet enn det er. Står fra meg til meg lappen. I år har jeg nylig bestilt to kjoler. Liker jeg dem, blir de kanskje julegaver. http://shop.kjoledamen.no/products/lindybopselemablack http://shop.kjoledamen.no/products/voodoovixencheckmatebutton

Det var fine kjoler. Du er heldig som har en så snill, ja deg selv :D  Det er godt å unne seg noe fint :)

Skrevet

Bare fra nissen :-D som tidligere sagt så er det jo rart om ikke jeg også skulle få fra han ;-) pris litt ettersom ca 200 avhengig av hva som står på min ønskeliste. De andre voksne får ikke riktig like dyre nei : P

Skrevet

Alltid noe til meg selv, finner så mye fint når jeg skal handle til andre, haha. Før var det fra "nissen" nå er det fra guttungen :) Kan fort bli litt dyrt ja. 

Anonymous poster hash: f7c14...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...