mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Hvorfor er det greit å gjemme seg bak skjermer og anonymitet? Dere som gjør det, hva gir dere denne retten? Hva rettferdiggjør slik oppførsel ? Gir dere faen i hva den som blir mobbet føler? Føler dere makt? Jeg forstår dere virkelig ikke
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Tenker du nå på her inne?Det er vel ikke lov, og man oppfordres til å rapportere slike innlegg Anonymous poster hash: 10fa7...094
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Det er selvfølgelig ikke greit. Den hetsen du utsettes for her inne av enkelte brukere er mobbing. Disse brukerne er antagelig ikke særlig smarte og bør ignoreres. Anonymous poster hash: a9cbc...478
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Å være anonym på et anonymforum er helt lovlig. Det er noe man velger selv. Mobbing er ikke ok uansett om man er anonym eller om man bare skjuler seg bak et nick. (Akkurat i ditt tilfelle vet jeg hvem du er, men de aller fleste som bruker nick aner jeg jo heller ikke identiteten til.) Det må likevell være lovlig å diskutere og være veldig uenig med andre her inne. Det er jo noe av poenget med siden. Om du føler deg hetset eller mobbet her inne vet jeg ikke. Du legger ut relativt mange personlige opplysninger og får selvfølgelig vurderinger av dem. Så lenge du velger å bruke nick kan du heller ikke regne med at folk ser bare på den aktuelle tråden. Mange husker jo ting du har skrevet tidligere og setter det i sammenheng med nye tråder. Det er ikke mobbing. Hva mener du er mobbing av det som skjer her inne? Anonymous poster hash: d325d...d1f
Marriet Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Å være anonym på et anonymforum er helt lovlig. Det er noe man velger selv.Mobbing er ikke ok uansett om man er anonym eller om man bare skjuler seg bak et nick. (Akkurat i ditt tilfelle vet jeg hvem du er, men de aller fleste som bruker nick aner jeg jo heller ikke identiteten til.) Det må likevell være lovlig å diskutere og være veldig uenig med andre her inne. Det er jo noe av poenget med siden. Om du føler deg hetset eller mobbet her inne vet jeg ikke. Du legger ut relativt mange personlige opplysninger og får selvfølgelig vurderinger av dem. Så lenge du velger å bruke nick kan du heller ikke regne med at folk ser bare på den aktuelle tråden. Mange husker jo ting du har skrevet tidligere og setter det i sammenheng med nye tråder. Det er ikke mobbing. Hva mener du er mobbing av det som skjer her inne? Anonymous poster hash: d325d...d1f Nuvel. Å påstå at noen ikke burde ha barn f.eks, når grunnen er totalt usaklig er hets. Og ikke greit. det er ett eksempel på hva vedkommende har fått høre siste tiden.
Iiiiik Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Det er vel ingen som mener at mobbing er OK og det er nok temmelig få som betegner egen atferd som mobbing. "Ha ha, nå mobber jeg henne" er det vel få som tenker. Jeg må innrømme at jeg innimellom sukker når jeg ser at du skriver gitte ting og tenker at nå kommer motstanden igjen. Det var verre for et år siden (?) da du var ny her, tenker at du har lært at noen erfaringer og ikke legger ut ting som trigger dem som irriterer seg. Samtidig tenker jeg nok at du fortsatt trenger å lære å tenke deg om før du skriver enkelte ting. Jeg har lurt på om det er trassen som styrer "De skal da faen ikke bestemme hva jeg forteller?!". Det kan jeg forstå, men tror ikke det er lurt. Jeg har imidlertid også tenkt at nå for tiden er det din tur, det er deg enkelte irriterer seg over og det er noen som ikke tillater noe hvis det kommer fra din kant. Det er selvfølgelig ikke rettferdig eller rimelig, men det er allikevel kun deg selv du har kontroll over.
Gjest Julia1984 Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Nettmobbing er ikke ok, men å kritisere noen for å være Anonym inne på et anonymt forum blir for dumt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Å være anonym på et anonymforum er helt lovlig. Det er noe man velger selv.Mobbing er ikke ok uansett om man er anonym eller om man bare skjuler seg bak et nick. (Akkurat i ditt tilfelle vet jeg hvem du er, men de aller fleste som bruker nick aner jeg jo heller ikke identiteten til.) Det må likevell være lovlig å diskutere og være veldig uenig med andre her inne. Det er jo noe av poenget med siden. Om du føler deg hetset eller mobbet her inne vet jeg ikke. Du legger ut relativt mange personlige opplysninger og får selvfølgelig vurderinger av dem. Så lenge du velger å bruke nick kan du heller ikke regne med at folk ser bare på den aktuelle tråden. Mange husker jo ting du har skrevet tidligere og setter det i sammenheng med nye tråder. Det er ikke mobbing. Hva mener du er mobbing av det som skjer her inne? Anonymous poster hash: d325d...d1f Nuvel. Å påstå at noen ikke burde ha barn f.eks, når grunnen er totalt usaklig er hets. Og ikke greit. det er ett eksempel på hva vedkommende har fått høre siste tiden. For å si det som det er så så jeg den komentaren men tenkte at den var så dum at det måtte være ment som en spøk. Anonymous poster hash: d325d...d1f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Mobbing er ikke greit Anonymous poster hash: 547f0...bed
Marriet Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Å være anonym på et anonymforum er helt lovlig. Det er noe man velger selv.Mobbing er ikke ok uansett om man er anonym eller om man bare skjuler seg bak et nick. (Akkurat i ditt tilfelle vet jeg hvem du er, men de aller fleste som bruker nick aner jeg jo heller ikke identiteten til.) Det må likevell være lovlig å diskutere og være veldig uenig med andre her inne. Det er jo noe av poenget med siden. Om du føler deg hetset eller mobbet her inne vet jeg ikke. Du legger ut relativt mange personlige opplysninger og får selvfølgelig vurderinger av dem. Så lenge du velger å bruke nick kan du heller ikke regne med at folk ser bare på den aktuelle tråden. Mange husker jo ting du har skrevet tidligere og setter det i sammenheng med nye tråder. Det er ikke mobbing. Hva mener du er mobbing av det som skjer her inne? Anonymous poster hash: d325d...d1f Nuvel. Å påstå at noen ikke burde ha barn f.eks, når grunnen er totalt usaklig er hets. Og ikke greit. det er ett eksempel på hva vedkommende har fått høre siste tiden. For å si det som det er så så jeg den komentaren men tenkte at den var så dum at det måtte være ment som en spøk. Anonymous poster hash: d325d...d1f Det var ett enkelt eksempel, videre på den tråden dukker det også opp hets og også på andre tråder hi starter. Jeg vil dra det så langt som å kalle det personangrep og hun er ikke den eneste her som står fram med nick som opplever det. En ting er å være uenig, eller mene noe, men gjør det for all del saklig. Det er faktisk ganske betenkelig at dette er et foreldre forum og at det finnes så mange som sitter trygt bak en skjerm og sprer regelrett dritt. Lurer på hva slags mennesker det er. Det er bare min nysgjerrighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå