Gå til innhold

Body voksen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det body det heter?; Sånn som ser ut som barnebody - til å holde inn valker. Skal ha under kjole.

Anonymous poster hash: 908cb...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Body , sånn som du knytter igjen i skrevet?
Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker?
Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med.
Sikkert bedre med en diger bleie mellom :P

Skrevet

Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med.

For å ikke snakke om de de tightsa vi gikk med. "Cameltoe" :D

Skrevet

Tenker på de som ser ut som badedrakt.... Må ha hjelp til å holde inn valker...m

Skrevet

Ehhh, du vet vel at det finnes hold-in-body, eller følte du bare for slenge litt med leppa til hi. Hold-in-body er ikke det samme som var på 90-tallet nei.

Anonymous poster hash: 8332d...0d8

Skrevet

Det heter hold.in.body hi. De har mange forskjellige typer på Lindex - kjole, trøye, body osv

Skrevet

Ha-ha... for ikke å snakke om når du kjøpte den du bare mååååtte ha fordi den var så fin... selv om den egentlig var litt for kort i ryggen... og dermed ga ordentlige trusemerker i baken, for ikke å snakke om skvisa dåse pga trykknappene i skrittet.

Men herlighet som jeg elsket min ene body likevel (den som var lange nok).

Jeg skal aldri, aldri, aldri kjøpe meg en slik body igjen - selv om jeg har sett at det har vært noen i butikkene i vår/sommer/høst. Grøss o'gru!

HI - det du er ute er nok som et par andre sier, hold-in-body... som jeg vil tro er helt anderledes enn de vi får nostalgiske og marerittaktige tanker rundt ;)

Håper du finner det du leter etter (kan dessverre ikke hjelpe deg siden jeg konsekvent skyr alt som måtte ha navnet body i seg :P ). Er det under finklær til julebord du skal ha det til, så kos deg :)

Anonymous poster hash: a7ba3...878

Skrevet

* ute etter... skulle det stå

Skrevet

Takk. Ja til julebord. Googlet litt og fant ut at det nok må bli hold-in underkjole.

Hi

Skrevet

Takk. Ja til julebord. Googlet litt og fant ut at det nok må bli hold-in underkjole.

Hi

Det har jeg, er kjempefornøyd. Hvis du ikke har så store pupper, så anbefaler en som går under puppene, ellers blir de ganske mye mindre :)

Skrevet

Hi

Det hørtes ut som en god ide! :)

Jeg tenker at en hold-in body nok vil kunne fjerne noen valker, men trolig også gi valker der man i utgangspunktet ikke har det ;)

Når er jeg som sagt farget av mine erfaringer med 90-tallets bodyer, men likevel...

En hold-in underkjole, det syntes jeg hørtes mye mer behagelig ut. Mye mer praktisk når du skal på do også!

Har du prøvd å knappe en body i fylla?... det har jeg... ikke like kult da bodyen en liten stund etter jeg hadde vært på do, var kommet ut igjen i hovedlokalet på utestedet... og pjoing!!!! så spratt den ene knappen (av tre eller fire) som jeg hadde halvveis kneppet igjen opp... og bodyen lå oppunder puppene. Anbefales ikke! :P

Kos deg med festen - og takk for mer og mindre hyggelige minner tråden din brakte frem igjen :D

Skrevet

Ehhh, du vet vel at det finnes hold-in-body, eller følte du bare for slenge litt med leppa til hi. Hold-in-body er ikke det samme som var på 90-tallet nei.

Nei jeg vet ikke det, og nei jeg følte ikke direkte for å slenge med leppa.

Men fint det at det finnes hold-in-body.

Jeg sa tilfeldigvis en personlig mening om body og undret i sae sleng om det fantes hold-in-body, som du nå så fint har besvart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...