Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Er det body det heter?; Sånn som ser ut som barnebody - til å holde inn valker. Skal ha under kjole. Anonymous poster hash: 908cb...e50
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 908cb...e50
Leirha Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Body , sånn som du knytter igjen i skrevet?Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker?Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med.Sikkert bedre med en diger bleie mellom
Gjest Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Body , sånn som du knytter igjen i skrevet? Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker? Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med. Sikkert bedre med en diger bleie mellom For å ikke snakke om de de tightsa vi gikk med. "Cameltoe"
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Tenker på de som ser ut som badedrakt.... Må ha hjelp til å holde inn valker...m Anonymous poster hash: 908cb...e50
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Body , sånn som du knytter igjen i skrevet? Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker? Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med. Sikkert bedre med en diger bleie mellom Ehhh, du vet vel at det finnes hold-in-body, eller følte du bare for slenge litt med leppa til hi. Hold-in-body er ikke det samme som var på 90-tallet nei. Anonymous poster hash: 8332d...0d8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Det heter hold.in.body hi. De har mange forskjellige typer på Lindex - kjole, trøye, body osv Anonymous poster hash: 8332d...0d8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Body , sånn som du knytter igjen i skrevet? Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker? Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med. Sikkert bedre med en diger bleie mellom Ha-ha... for ikke å snakke om når du kjøpte den du bare mååååtte ha fordi den var så fin... selv om den egentlig var litt for kort i ryggen... og dermed ga ordentlige trusemerker i baken, for ikke å snakke om skvisa dåse pga trykknappene i skrittet. Men herlighet som jeg elsket min ene body likevel (den som var lange nok). Jeg skal aldri, aldri, aldri kjøpe meg en slik body igjen - selv om jeg har sett at det har vært noen i butikkene i vår/sommer/høst. Grøss o'gru! HI - det du er ute er nok som et par andre sier, hold-in-body... som jeg vil tro er helt anderledes enn de vi får nostalgiske og marerittaktige tanker rundt Håper du finner det du leter etter (kan dessverre ikke hjelpe deg siden jeg konsekvent skyr alt som måtte ha navnet body i seg ). Er det under finklær til julebord du skal ha det til, så kos deg Anonymous poster hash: a7ba3...878
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 * ute etter... skulle det stå Anonymous poster hash: a7ba3...878
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Takk. Ja til julebord. Googlet litt og fant ut at det nok må bli hold-in underkjole. Hi Anonymous poster hash: 908cb...e50
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Takk. Ja til julebord. Googlet litt og fant ut at det nok må bli hold-in underkjole. Hi Anonymous poster hash: 908cb...e50 Det har jeg, er kjempefornøyd. Hvis du ikke har så store pupper, så anbefaler en som går under puppene, ellers blir de ganske mye mindre Anonymous poster hash: 8332d...0d8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Takk. Ja til julebord. Googlet litt og fant ut at det nok må bli hold-in underkjole. Hi Anonymous poster hash: 908cb...e50 Det hørtes ut som en god ide! Jeg tenker at en hold-in body nok vil kunne fjerne noen valker, men trolig også gi valker der man i utgangspunktet ikke har det Når er jeg som sagt farget av mine erfaringer med 90-tallets bodyer, men likevel... En hold-in underkjole, det syntes jeg hørtes mye mer behagelig ut. Mye mer praktisk når du skal på do også! Har du prøvd å knappe en body i fylla?... det har jeg... ikke like kult da bodyen en liten stund etter jeg hadde vært på do, var kommet ut igjen i hovedlokalet på utestedet... og pjoing!!!! så spratt den ene knappen (av tre eller fire) som jeg hadde halvveis kneppet igjen opp... og bodyen lå oppunder puppene. Anbefales ikke! Kos deg med festen - og takk for mer og mindre hyggelige minner tråden din brakte frem igjen Anonymous poster hash: a7ba3...878
Leirha Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Body , sånn som du knytter igjen i skrevet? Jo det heter body...Men sal det altså holde inn valker? Husker det var trend tidlig på 90-tallet, gosh, grøss at det er kommet tilbake, det var jo grusomt å gå med. Sikkert bedre med en diger bleie mellom Ehhh, du vet vel at det finnes hold-in-body, eller følte du bare for slenge litt med leppa til hi. Hold-in-body er ikke det samme som var på 90-tallet nei. Anonymous poster hash: 8332d...0d8 Nei jeg vet ikke det, og nei jeg følte ikke direkte for å slenge med leppa. Men fint det at det finnes hold-in-body. Jeg sa tilfeldigvis en personlig mening om body og undret i sae sleng om det fantes hold-in-body, som du nå så fint har besvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå