Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg og samboer skal på julebord med jobben neste lørdag. Brødrene mine på 14 år skal passe barna våre (2stk under 4 år). Vi legger de før vi drar. Så de skal sove over og ta dem noen timer på morgenkvisten. Vi kjøper inn pizza, brus og godteri, men er helt blanke på hva vi skal betale de. Har hørt med både de og moren min, men ingen vet hvor mye de skal ha. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: cc450...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå