Gå til innhold

To hunnkatter? Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en katt (jente) som er 3 år nå. Katten er supersosial og verdens beste. Vi har lurt litt på å skaffe oss en katt til, og vil da helst ha en hunnkatt til. Huset vårt er ganske lite, men det er fine uteområder her også. 

 

Noen som har fått jente-kattunge når dere allerede har en hunnkatt i hus? Hvordan gikk det? 



Anonymous poster hash: 35335...8ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går enten bra eller dårlig, kommer an på personligheten til kattene.

 

Ville uansett absolutt gått for en kattunge, og selvsagt kastrert begge om ikke eldste alt er det.

 

Anonymous poster hash: f6bf2...7a9

Skrevet

For min del har det gått fint :) Litt gnissninger om å være sjef,men aldri slåssing eller slikt :) Det gikk kort tid før de var venner :)

Skrevet

Vår første pus, en skikkelig kosefrøken, ble forvandlet til en skikkelig tiger så fort "lillesøster " var i hus. Komplett kaos ei uke, etterpå gikk det seg greit til. 11 år senere lever de sammen i beste velgående. De er ofte i nærheten av hverandre, så jeg er rimelig trygg på at de stort sett trives sammen.

Skrevet

3 hokatter. Går fint! De har sin egen hakkeorden. Leker fint også

Skrevet

Her har det gått veldig fint, har to stk. 



Anonymous poster hash: 70602...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...