Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Vi har en katt (jente) som er 3 år nå. Katten er supersosial og verdens beste. Vi har lurt litt på å skaffe oss en katt til, og vil da helst ha en hunnkatt til. Huset vårt er ganske lite, men det er fine uteområder her også. Noen som har fått jente-kattunge når dere allerede har en hunnkatt i hus? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 35335...8ca
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Det går enten bra eller dårlig, kommer an på personligheten til kattene. Ville uansett absolutt gått for en kattunge, og selvsagt kastrert begge om ikke eldste alt er det. Anonymous poster hash: f6bf2...7a9
mamma_bergen Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 For min del har det gått fint Litt gnissninger om å være sjef,men aldri slåssing eller slikt Det gikk kort tid før de var venner
Graciegirl Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Vår første pus, en skikkelig kosefrøken, ble forvandlet til en skikkelig tiger så fort "lillesøster " var i hus. Komplett kaos ei uke, etterpå gikk det seg greit til. 11 år senere lever de sammen i beste velgående. De er ofte i nærheten av hverandre, så jeg er rimelig trygg på at de stort sett trives sammen.
Galskapens overhode Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 3 hokatter. Går fint! De har sin egen hakkeorden. Leker fint også
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Her har det gått veldig fint, har to stk. Anonymous poster hash: 70602...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå