Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 .. Pergo hjelper de som ikke har eggløsning til vanlig med å bli gravide, men de har ikke noe større sjanse for å bli gravid enn de som har normal eggløsning under en pergosyklus? .. At det ikke er økt sjanse for å bli gravid med Pergo når man har vanlig syklus og eggløsning..? Anonymous poster hash: f8626...bef
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Pergo modner flere egg, og kombinert med eggløsningssprøyte blir eggløsningen mer forutsigbar. Er selv gravid etter fire insemineringer, to uten pergo og to med. Om jeg ville blitt gravid på fjerde forsøk også uten pergo vil vi aldri få vite, men jeg fikk i alle fall kraftigere eggløsningssmerter med pergoen. Det er forøvrig ikke alle som faktisk slipper egg, selv om kroppen prøver og du får positive eggløsningstester. Anonymous poster hash: 9d24a...0c3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har forøvrig svært stabil og regelmessig syklus, så det er ingen grunn til å tro at det er noe galt med eggløsningene. Anonymous poster hash: 9d24a...0c3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Pergo stimulerer til eggløsning - også til at flere egg løsner. Jeg har tilsynelatende normale eggløsninger, men har slitt med å bli gravid begge gangene. Fikk pergo, og ble gravid begge gangene.Så det er økt sjanse uansett. Anonymous poster hash: 94b90...cea
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Pergo stimulerer til eggløsning - også til at flere egg løsner. Jeg har tilsynelatende normale eggløsninger, men har slitt med å bli gravid begge gangene. Fikk pergo, og ble gravid begge gangene. Så det er økt sjanse uansett. Anonymous poster hash: 94b90...cea Så bra. Har fått pergo av gyn for å forsterke eggløsningen. Men leser jo flere plasser at det ikke gir økt sjanse for befruktning.. hi Anonymous poster hash: f8626...bef
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Anonymous poster hash: f8626...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå