Gå til innhold

Krumkakepinne med eller uten klype/klemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt godkjent til å arve mormors krumkakejern! Men krumkakepinnene ser ut til å være på avveie. Mener å huske at mormor hadde 2 stk, slik at den første kunne kjøles på pinnen mens man begynte med den neste...osv. Men nå ser jeg at de i disse moderne tider kommer med klemmer/klyper... Da må de vel taes av med en gang da eller? Er det noe praktisk med disse klemmene/klypene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er best uten, men det er vel litt smak og behag :)

Det er lenge siden jeg har laget det. Har ikke jern. Og kan ikke ha alt heller når jeg ikke har for stort kjøkken, så blir ikke til at jeg kjøper.

Skrevet

Vi har med, og ender som oftest med å snurre rundt klypen. Så hadde vært like nyttig med en uten :)

Skrevet

Jeg er litt urutinert, og brenner meg på fingrene dersom jeg ikke har klype. Det med to var lurt, så jeg skal jammen meg kjøpe en til :-)

Skrevet

...og når man først gågler dibber:

http://quiz.start.no/25817

:fnise:

Og jeg måtte ta den... Selv om den så ut til å være 7 år gammel fikk jeg denne bedømmelsen:

Fytti katta! Du kjenner Dib bedre en de fleste, og er bedre enn de beste! Bravo!
50.69% har landet på denne bedømmelsen.

Det betyr vel enten at jeg har vært alt for lenge på dib (og første er faktisk født i 2007) eller så er det de samme sakene som irriterer og skaper diskusjoner nå som da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...