Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Er heldig som har en snill mann. Men han er ikke akkurat den som liker å handle og gi gaver og det er helt greit.blir en bursdagsgave og en julegave. Jeg har bursdag oppi jula. Tingen er at han pleier å gi blomster i bursdagsgave. Ikke en liten bukett heller men stor flott oppsatser eller kjempestor bukett med røde langstilket riser med glitter og stas. Nydelig men Også dyrt!jeg har absolutt ikke grønne fingre men prøver å pleie disse så godt jeg kan. Blir jo selvsagt glad men.....nå kommer et men! Det er kun til jul og bursdag jeg får noe fra han og dermed et helt år til neste gang. Blomster er dyrt og dør. Skulle så ønske han kunne kjøpe noe jeg trengte heller. Jeg ymter frampå noen ønsker når det nærmer seg men han kommer likevel med blomster. Han er utrolig flink til å finne julegave så jeg vet at han kan hvordan få han til å gå for noe annet enn blomster til flere hundre kroner uten å såre han? Ønsker ikke at han skal sitte igjen med følelsen av at jeg egentlig ikke har blitt glad for de tidligere blomstrene...og ikke virke takknemlig. Hjelp? Anonymous poster hash: 08572...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Slutt å ymte frampå og vare SI det. "I år ønsker jeg meg VELDIG GJERNE disse (du holder fram bilde og peker) til bursdagen, kjære." Han blir sikkert lettet heller enn fornærmet. Anonymous poster hash: ae308...856
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Har selv bursdag nærmere jul og har allerede fortalt mannen at jeg ønsker meg ny jakke Ikke mer komplisert enn det. Anonymous poster hash: a93e4...c03
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde også bare sagt 1 eller 2 ting jeg ønsket meg. Si at du trenger det og at det er kjekt å få noe du trenger som varer lenge!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Har egentlig sagt det rett ut at jeg ønsker meg det eller det og får det som regel i julegave. Har som regel flere ønsker men får likevel blomster som er mye dyrere enn ønskene . Hmmm....må virkelig i tenke boksen 😏 Anonymous poster hash: 08572...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 "I år ønsker jeg å få .....................eller ................... i bursdagsgave istedenfor blomster." Så får du sagt hva du ønsker deg og at du ikke vil ha blomster i en og samme setning. Anonymous poster hash: 478d9...e18
Astrum Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Kan du ikke bare fortelle ham det du forteller oss?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 "Jeg ønsker meg ... til jul og ... til bursdagen min."? Anonymous poster hash: 958fd...5b7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Du kan jo ikke legge dette frem uten å virke utakknemlig, for det er det du er... Anonymous poster hash: 391e9...068
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Du kan jo ikke legge dette frem uten å virke utakknemlig, for det er det du er... Anonymous poster hash: 391e9...068 For noe tull! Anonymous poster hash: d3131...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå