Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg lurer på hvor lett det er for en far å få 50% omsorg for våre 3 felles barn?Mannen jobber mye borte, barna er mer knyttet til meg, men faren truer med å dra fram en fødselsdepresjon jeg hadde med vår første for 5 år siden (jeg bare gråt og gråt i 6 mnd, men tok godt vare på barnet og var mye alene med ham), han truer også med å dra fram økonomi kortet, jeg er student, han tjener 600 000kr i året. I tillegg presterer han å kalle meg alkoholiker, fordi jeg av og til kan ta meg 2 øl til maten, eller på lørdagskveldene når han ikke er vekkreist vel og merke! Er mye bitterhet og straffing ute og går fra hans side, for han eier ikke tålmodighet med ungene og er veldig lat når det kommer til aktiviteter og stell. Hva gjør jeg? Er jo nesten så jeg ikke tør å gå alikevel, jeg kan ikke være uten ungene mine mer en et par dager om gangen, bare tanken gjør meg kvalm.... Anonymous poster hash: 546df...05c
Elskerhøsten2014 Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 han kommer ingen vei med det så lenge barna er under 7år, så deler ikke retten 50/50,hvis det ikke er en helt spesiell grunn
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Prøv å appellere til fornuften hans først. Han takler neppe å ha ungene 50/50 uansett. Spør ham (en dag han ikke er sint) om han ser for seg at den løsningen er bra for ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå