Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har tatt noen tester tidligere (10-15 de siste årene, for å være på den sikre siden). Skulle ta meg litt alkohol i helga, så testet bare sånn for sikkerhetsskyld, da. Går til vanlig på blodfortynnende piller. Så tar stikkprøver nå og da siden man må slutte på blodfortynnende om man er gravid eller tenker å prøve og bli det. Veeel, vimhar brukt kondom. Har undersøkt nøye etter hver gang at kondomet ikke lekker, at det ikke har kommet ut noe sæd osv, har sett 100% trygt ut. Har vært ekstremt forsiktige da vi ikke planlegger barn nå fordi det første barnet er meget krevende og bare 18 mnd, også fordi jeg går på blodfortynnende piller. Jeg var skråsikker på at testen skulle komme ut negativ. Tidligere har alle tester fra RFSU vært blankt negative om jeg ikke har vært gravid, har aldri sett "skyggestreker" o.l. Sist jeg så en sånn svak strek var under SA i 2010. Hadde mensen for et par uker siden, jeg reagerte dog LITT på at den var en smule svakere og kortere enn normalt. Ikke mye, men litt. Nå.. Ja.. Vel.. Døm selv? La ved 4 bilder jeg håper alle ser. Tar selvsagt en test til (eller fem), men hva tror du.. Den berømte skyggestreken? Anonymous poster hash: cd949...88a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Må legge til at "symptomer" jeg har er kvalme, ting smaker/lukter rart (blir kvalm av svinekjøtt f.eks), sjokolade er ikke godt lenger etc. Jeg trodde det bare var "formen". Visste at det lignet på graviditetssymptomer, men tenkte ikke over det siden vi har vært ekstremt forsiktige.. Må i så fall være hyperuheldig eller hyperfruktbare... Anonymous poster hash: cd949...88a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Kom streken så tydelig frem innen 5 minutter? Anonymous poster hash: 5888d...043
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Jeg sjekket etter 10-15 min. Man skal jo sjekke innen 30 Anonymous poster hash: cd949...88a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Det er en positiv test det der. Det er farge på streken også Anonymous poster hash: 2f0fe...a37
Sint naken biltyv Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Her det strek. Du er nok gravid!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 iiiik.. Tror dere? Må jeg ringe legen og ta en blodprøve? Må jo ta sprøyter hvis jeg er gravid... Kan noe man spiser påvirke testen? Anonymous poster hash: cd949...88a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Ble helt skjelven, føles som om jeg holder på å gå i bakken Har som sagt vært morgenkvalm, i går hadde jeg "mensensmerter", og klagde på det, men trodde jeg hadde eggløsning. Jeg fikk ikke mensen/blødning under sist graviditet, og da jeg var 5 uker på vei var testen klar og helt tydelig. Vil det si at jeg i så fall er veldig kort på vei? Siden jeg hadde mensen for et par uker sida? Da skulle den vel ikke slått ut den testen heller. Hmm.. Forvirra. Anonymous poster hash: cd949...88a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Rfsu stoler ikke jeg på... Var over 6 uker på vei før jeg fikk en antydning til strek. Heller DocMorris da Men jeg ser en rosa strek Så denne er pos i mine øyne Anonymous poster hash: 7cb2e...635
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Doc morris? Ringte legen, hun som tok tlf skulle snakke med fastlegen min så avgjør han om vi tar urinprøve og blodprøve for å sjekke hcg. Men hun bablet noe om at jeg kunne være 6 uker på veg. Jajaaa.. Jeg får bare vente.. Har sprøyteskrekk, men merkelig nok forsvinner det litt hvis det gjelder graviditeten osv.. Sikkert fordi jeg er litt oppskaket. Anonymous poster hash: cd949...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå