Gå til innhold

Andre som venter på dagpenger?:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de skulle bli forsinket, men nå står det på mine sider; ferdig beregnet. Brutto beløp; 0,-

😳

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: e8262...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har det sånn akkurat nå. Hos noen er betalingen sletta også.

Skrevet

Slapp av litt da, de kommer idag før kl.12.

Anonymous poster hash: 726bc...0ee

Skrevet

Idag før 12 ja. Ellers får vi møte opp utenfor våre lokale NAV-kontorer ogmha demonstrasjon ;)

Anonymous poster hash: d3300...310

Skrevet

Vet de kommer idag, og nei- antagelig ikke før 12. Ny tid er tirsdag ettermiddag. Fikk bare litt "noia" siden det sto brutto beløp på 0,-

Skrevet

Samme her! Står ferdig beregnet, brutto beløp: 0,-

Det står ingenting under kommende utbetalinger heller :unsure:  Men jeg ringte NAV og spurte de, og de sa at det står 0,- hos alle fordi de må beregne alt på nytt ettersom de gjorde en feil ved å trekke skatt fra utbetalingene. De sier at man skal ha pengene på konto i ettermiddag..

Anonymous poster hash: e570f...70d
Skrevet

Samme her! Står ferdig beregnet, brutto beløp: 0,-

Det står ingenting under kommende utbetalinger heller :unsure: Men jeg ringte NAV og spurte de, og de sa at det står 0,- hos alle fordi de må beregne alt på nytt ettersom de gjorde en feil ved å trekke skatt fra utbetalingene. De sier at man skal ha pengene på konto i ettermiddag..

Anonymous poster hash: e570f...70d

Takk:-)

Godt å vite at det står 0,- hos flere:-))

Skrevet

Jeg pleier aldri å få AAP inn på konto før tirsdagsettermiddag uansett, så nå lurer jeg på når jeg får mine. Uansett, med eller uten skattetrekk så har jeg igjen både, mat drivstoff og penger så jeg klarer meg i en uke til, men hadde jo vært fint å få pengene slik at jeg fikk satt av til regningene...

Anonymous poster hash: d2d3c...ee8

Skrevet

Vet de kommer idag, og nei- antagelig ikke før 12. Ny tid er tirsdag ettermiddag. Fikk bare litt "noia" siden det sto brutto beløp på 0,-Anonymous poster hash: e8262...d99

Ettermiddag? Dvs kl 13, kl 16? Uffda. Jajja..

Anonymous poster hash: d3300...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...