Gå til innhold

Litt løs mage- barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 år har vært litt rar i magen, spist normalt og er i fantastisk form, men hun har altså vært litt løs i magen i noen dager. Det er ikke diaré, tror jeg, lukter vanlig avføring..

Så, barnehage eller ikke? Hun har selv veldig lyst til å dra, var hjemme på fredag og i går. Men hun syns jo det blir kjedelig å være med mamma når hun er i så bra form. Ikke hatt feber heller..

Anonymous poster hash: a70ab...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går omgangssyke nå, så hvis du er i tvil skal du holde henne hjemme! Det er utrolig egoistisk å sende henne i barnehagen, og kanskje smitte 40 andre. Skjønner ikke at du må spørre om det en gang. Hun skal være hjemme i 48 timer etter SISTE tømming!

Anonymous poster hash: dc4e0...65e

Skrevet

Selvfølgelig kan hun gå i barnehagen med litt løs avføring :)Hvis hun har diare derimot så må hun holde seg unna. Diare - da har man null kontroll og går på do mange ganger i løpet av en dag.

Jobber selv i barnehage og vi definerer det ikke som diare før vi har tatt 3 løse bleier i løpet av en barnehagedag.

Det er dessuten mye som kan påvirke mage og fordøyelse. Stress for eksempel, eller hvis man gleder seg skikkelig til jul ;)

Anonymous poster hash: b01f7...b60
Skrevet

Takk for svar :) Hun har bare vært på do 1-2 ganger ila dagen som vanlig, som sagt så virker det ikke som diaré, bare løsere enn vanlig.

Omgangssyke er det nok ikke, null feber, helt normal matlyst og i kjempeform ellers..

Det er jo derfor jeg spør, skal ringe barnehagen og høre også, og jeg hadde selvfølgelig ikke sendt ungen i barnehagen om hun hadde vært så løs i magen som man er ved diaré eller formen var dårlig!

Anonymous poster hash: a70ab...de8

Skrevet

Jeg setter grensa mellom grøt og suppe. :P

Anonymous poster hash: 1de9f...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...