Gå til innhold

"FB-venner" som deler ekle videoer på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par bekjente, såkalte "Facebook-venner" som til stadighet deler,liker og kommenterer drøye, ekle og motbydelige videoer gjennom sin profil. Jeg kommer til stadighet (HØYST ufrivillig!!!!) over videoer av folk som f.eks har bæsja seg fullstendig ut i fylla, en mann som kliner med rompehullet til ei ku, ei dame som knuller seg selv med en bensinpumpe foran masse folk osv osv osv..Kjempeekkelt!!! Dette skjer i all hovedsak når jeg bruker mobil-FB og jeg intetanende scroller meg nedover de ulike nye innleggene som venner har lagt ut. Jeg vurderer meget sterkt å slette disse to "vennene" pga av disse videoene, men går det i første omgang an å reservere seg for å se akkurat disse personenes "likes og delinger"??

Anonymous poster hash: ea663...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan stille inn at videoene ikke startes før du trykker play.

Du kan også skjule dem fra nyhetsfeeden.

Skrevet

På dataen er det i alle fall slik at du trykker i høyre hjørne over innlegget. Da får du opp alternativer og velger å skjule det de legger ut.

Skrevet

Du omtaler de som "venner" og kaller de ekle....

Hvorfor er de på vennelista di i d hele tatt?? De hadde ikke vært på min!

Mulig jeg er sær, men jeg har KUN folk jeg kjenner og snakker med på lista mi ;)

Anonymous poster hash: 573dd...9c9

Skrevet

Du omtaler de som "venner" og kaller de ekle....

Hvorfor er de på vennelista di i d hele tatt?? De hadde ikke vært på min!

Mulig jeg er sær, men jeg har KUN folk jeg kjenner og snakker med på lista mi ;)

Anonymous poster hash: 573dd...9c9

Du vet jo at det er sært. De fleste av oss har folk på facebook som er bekjente, men som vi ikke nødvendigvis treffer eller snakker med hele tiden. 

Skrevet

Gå inn på profilen deres og hak vekk "følger". Da får du ikke opp noe fra de på newsfeeden din lenger.

Det du bør gjøre er å velge "jeg vil ikke se dette" for hver eneste gang en slik film popper opp og rapportere den som støtende. Pil oppe til høyre i hvert innlegg. Jeg har begynt å gjøre dette og har blitt kvitt MYE rart på feeden.

Anonymous poster hash: e9dbb...f46

Skrevet

Jeg har ganske mange "FB-venner" (folk jeg møtte på folkehøgskole, venners venner som jeg er på hils med, tidligere kollegaer, folk jeg traff på sydentur i 2011..osv). De er kjekke å ha på vennelista sånn "just in case", andre er jeg venn med rett og slett fordi de er litt...interessante..og så kan det være litt gøy å snoke litt "lovlig". Det betyr ikke at det er de jeg ringer og griner til om kanarifuglen min dør liksom! Da ringer jeg den indre kjernen med trofaste venner som står meg last og brast uansett..

Takk for tips til måter å reservere meg for videoene på. Vurderer for øvrig å slette begge de to nevnte bekjente på FB helt og holdent. Sååå mye kontakt har vi ikke!😜

HI

Anonymous poster hash: d6ece...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...