Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg går på AAP og venter enda på å få kommet ut i en skjermet-bedrift eller hva det nå heter... Uansett, jeg har veldig lyst til å ta den obligatoriske jaktprøven som er på ca 30 timer. Alt dette foregår på kveldstid. Må jeg spørre saksbehandler om lov? Anonymous poster hash: 7ada2...839
C&M&H Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jeg jobber i Nav, men er ikke 100% sikker på dette bare så det er sagt først. Men så lenge du ikke utfører arbeid (lønnet eller ulønnet - det skal føres på meldekortet) og så lenge dette ikke kommer i konflikt med eventuelle tiltak/behandlinger som du han i aktivitetsplanen din kan jeg ikke skjønne at dette skal være noe problem. For å ha ditt på det tørre kan du jo fortelle det til din veileder, men kan som sagt ikke skjønne at dette skal være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Ja. Det går helt fint. Anonymous poster hash: e5582...53c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Herregud.. ta og ring nav a Anonymous poster hash: 3ca3b...9f3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Dette er hobbyvirksomhet, hadde du ringt NAV for å spørre om du fikk trene på SATS tre ganger i uka også? Anonymous poster hash: 70233...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå