Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Vil gjerne lese om det😊😊😊 Anonymous poster hash: f99e8...843
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 ........... Anonymous poster hash: f99e8...843
Miss Honey Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Hadde aldri opplevd noe romantisk og trodde heller ikke jeg skulle oppleve det da han jeg er sammen med ikke er den romantiske typen. Men så klarte han overraske meg likevel da.. Han vet jeg sliter med å sovne på nettene. For et par uker siden fikk jeg et lydopptak fra han istedenfor den vanlige nattameldingen (vi bor ikke sammen ennå) der han hadde spilt inn en sang til meg og sa han elsket meg og håpte jeg fikk sove i natt❤️ Jeg visste ikke at jeg ville sette sette så stor pris på noe sånt men det har han jammen fått høre mange ganger nå, og at sånn vil jeg ha mer av 😄
Jordbærblomst Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. Så vakkert. Nå begynte jeg å gråte litt Anonymous poster hash: 4faa6...f0e
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. Så vakkert. Nå begynte jeg å gråte litt Anonymous poster hash: 4faa6...f0e Jeg og ♡
LeTwinsA Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. Huff nå stod tårene rett ut her, og fikk gåsehud over hele kroppen. Noe såååå vakkert!
Iselilja Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. :hjerte:Så nydelig!
Jordbærblomst Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Svarer dere felles her 😉 Ja det var virkelig nydelig. Jeg fikk en tåre i øyekroken selv når jeg skrev det, da minnene kom tilbake. Men det var en helt unik opplevelse 😊 det var vakkert å se en kjærlighet så sterk!
Hønemor30 Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Så vakker historie om besteforeldrene <3
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. Oj. *snufs* Den toppes ikke med det første.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Ååh det var rørende. Ser det klart for meg. Demens eller ei, størst av alt er kjærligheten. Anonymous poster hash: 01e78...ab3
*Miss Marple* Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Faktisk den natten mormor døde. Både hun og morfar var demente og bodde på sykehjem. De kjente ikke verken seg selv eller andre. Men den natten mormor døde, var de begge helt klar i hodet. Min morfar var en strålende organist i sin tid, og hele den natten mormor lå og ventet på å sovne inn, så satt morfar utenfor døren og spilte piano. Han fikk de ansatte til å flytte pianoet til hennes dør, og hele natten satt han der og spilte...i timesvis. Innimellom kom han inn til henne, strøk henne over håret og spurte "Hører du meg?" Ja hun hørte ham. Han spilte noen fantastiske stykker den natten, og mormor sovnet inn med et smil. Den natten var de sammen. Noen dager etter gikk morfar tilbake til at han aldri hadde spilt en tone på piano.. Og han kunne ikke helt huske sin avdøde kone heller. Nå gråt jeg. Så fantastisk rørende og fantastisk. Nydelig ❤️
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Så nydelig å lese❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: f99e8...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå