Gå til innhold

Jeg må bare spørre, dere som har blitt bedratt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det riktig og KUN være sint på "den andre dama"? Min venninne har en kjæreste (ikke barn sammen) han var utro med eksen sin i starten av forholdet. Hun valgte og tilgi han, og starte på nytt da de ikke hadde vært sammen veldig lenge da det skjedde.

Nå på lørdag spiste vi middag sammen og hun ble rasende på dama når hun skrev til kjæresten hennes over nett - hvordan kunne hun være så frekk som gjorde det etter og ha gjort noe sånt med han? - Forsåvidt enig, men så har ikke kjæresten hennes gjort alt han kunne tydeligvis for at denne dama ikke skal kunne ta kontakt med han mer, slik som og blokkere henne fra diverse sosiale medier.. Det er vel lettere og kun være forbanna på den parten man ikke må forholde seg til daglig med, ja? Har aldri blitt bedratt selv, så jeg spør da! Det virker her som om han er helt uskyldig og tilgitt, mens denne damen er den store stygge ulven. 

Anonymous poster hash: 24166...600
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Mannen er jo den hun har vært glad i lenge og fortsatt har et forhold til. Lojalitet er rare greier, den omfatter ofte folk som ikke fortjener det.

Skrevet

...eh...NEI!!

Rett nok, så bør dama holde seg unna andres menn! Meeeen d er HAN som bryter løfter & tillit!!

Anonymous poster hash: c24af...def

Skrevet

Den andre kvinnen er jo helt uinteressant i hele bildet, den eneste hun trenger forholde seg til er sin partner.

Skrevet

De har ikke vært sammen veldig lenge da. 8 mnd er det vel nå, de bor heller ikke sammen. Hun har satt som krav til han at han ikke får ha kontakt med henne mer på noen slags måte, heller ikke oppsøke steder hvor hun potensielt sett kan befinne seg. Han og eksen har fortsatt noe av samme omgangskrets. 

Anonymous poster hash: 24166...600
Skrevet

Det er nok enklere for mange, spesielt om de vil at forholdet skal fungere. Da kan de lukke ut at mannen også har feil og skylde på dama som er med på dette.

Det er lettere å forholde seg til mannen om han ikke har skylden og man ikke er sint på han.

Skrevet

Ja,det synes jeg

Anonymous poster hash: e0af5...d5d
Skrevet

Nei, exdama har ikke bedratt noen, det er det mannen som har gjort.

Anonymous poster hash: 8c660...8fe

Skrevet

Jeg har lagt både min eksmann og hun han var utro med for hat. De eier begge skylden for at mine barn vokser opp i et knust hjem. Min eksmann hater jeg selvfølgelig mest, siden han har såret barna mine av ren og skjær egoisme.

Anonymous poster hash: 3b283...871

Skrevet

Nå var det en venninne av meg min eks valgte å kose seg med, så jeg følte absolutt at hun også bedro meg. Men skal man noengang komme videre og tilgi er man nødt til å plassere skylden der den skal være. Det var mannen min jeg skulle prøve å redde forholdet til, venninnen min hadde jeg ikke bruk for mer. 

Det er naturlig å bli sint, og også å ikke stole på hun andre, men det er likevel mannen man skal klandre. Hadde det ikke vært henne kunne det likegodt ha vært en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...