Gå til innhold

Noen reisevante som har vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere? 

Grunnen til at jeg spør dere som er vant til å reise, er at dere da har noe å sammenligne med når dere skal si om dere syntes det var et ok feriemål eller ikke. 

Anonymous poster hash: 4769e...76c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sarveland.....

Anonymous poster hash: ede31...943

Skrevet

Jeg likte ikke Bulgaria. Var skittent, dårlig mat, lite å se/gjøre og folk var ikke akkurat serviceorientert. I tillegg er det mange unge som drar dit for å feste. Vi unngikk det ved å dra på familiehotell, men kunne ikke bade på stranden fordi det stinket der og var skittent (søppel) og det fløt i vannet av ymse. Bassenget var ok.

Skrevet

Ikke fornøyd, vært der tre ganger. Første to gangene jentetur, så ikke de store kravene. Siste gang familietur. Opplevd tidvis dårlig vær, ikke god standard på resturanter og hotell. Men synes strendene har vært greie :-) ok for bad og sol, intet mer! Trives bedre i Tyrkia eller Hellas 😊

Anonymous poster hash: e0eb8...140

Skrevet

Har vært der 2 ganger, aldri igjen!

Skrevet

Stranden og vannet var herlig. Resten ikke så veldig.

Eneste plassen vi har blitt dårlige av å spise ute (minst en av oss ble dårlig i magen hver kveld). Shabby hotell, og veldig få som skjønte engelsk. Lite serviceinnstilte folk og generelt ikke en kjekk plass.

Også eneste plassen jeg har opplevd at guiden advarte mot å ta taxi pga ran og kidnappingsfare!

Så det kan være så billig det vil, der reiser ikke vi igjen.

Skrevet

Stranden var fin. Men ellers møkkete og trist. Menneskene der var veldig plagsomme og. Vi ble overfalt av en barnegjeng, la seg oppå 1 åringen i vogna, holdt oss fast, og vi måtte virkelig kjempe for å komme oss løs. Har ingen planer om å dra tilbake.

Anonymous poster hash: f3b5e...9b1
Skrevet

Vi var i sozopol. Koselig by. Fint hotell. God mat. Ok Strand. BILLIG! Utenfor byen var det ikke spesielt fint. Vi reiste for å bade og sole oss, og det gjorde vi. ;)

Anonymous poster hash: efc9b...74b

Skrevet

Jeg kommer aldri til å dra tilbake. Grunnene er nevnt over.

Skrevet

Har vært der en gang å kommer aldri til å reise tilbake. Dårlig serviceinnstilte folk, dårlig hygiene, skittent osv.

Anonymous poster hash: 38be4...705

Skrevet

Jeg likte ikke Bulgaria. Var skittent, dårlig mat, lite å se/gjøre og folk var ikke akkurat serviceorientert. I tillegg er det mange unge som drar dit for å feste. Vi unngikk det ved å dra på familiehotell, men kunne ikke bade på stranden fordi det stinket der og var skittent (søppel) og det fløt i vannet av ymse. Bassenget var ok.

Det her sa søsteren min også etter å ha vært i Bulgaria.
Skrevet

Vi har vært i albena, og reiser gjerne tilbake. Helt supert om man reiser med små barn. Rolig område og en kjempefin Strand. Der er også et par veldig gode restauranter.

Skrevet

Alle nevner det over. Skitten, ekkelt og farlig. Korrupt land og bulgarere er IKKE glad i turister. Jeg kjenner et par av dem, og de hater at Bulgaria plutselig ble et feriested. De misliker spesielt skandinaviere.

Anonymous poster hash: abbc2...0eb
Skrevet

Vært to ganger i Sozopol med to små barn. Vi var veldig fornøyd og drar gjerne tilbake!😊

Skrevet

DRITTPLASS!!! Bare bygget opp for turisme, triste matplasser med typisk hamburger, pasta osv. Utsalgssteder med bare vas.. Masete befolkning (som riktignok ikke bor der, bare jobber der for turisme). Nei, fysj!! Skittent og ekkelt, også på hotellet. Hvis du reiser for å oppleve, så er det ikke plassen!!! Det finnes så mange nydelige plasser å reise til. Som ikke koster skjorta!!

Aldri mer Bulgaria sier iallefall jeg. Eneste positive minne er at jeg spise et sykt stort og godt grønt eple..

Anonymous poster hash: 34c91...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...