Jezebel Skrevet 1. desember 2014 #26 Skrevet 1. desember 2014 Må det. På stua tørker klærne over natten, mens på badet bruker de minimum 3 døgn på å bli tørre.. Anonymous poster hash: 5f72f...03f Vi hadde det samme problemet. Ingenting ble tørt på vaskerommet. Kjøpte avfukter til ca 1500 kr. Problem solved:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #27 Skrevet 2. desember 2014 Gjør det ofte til tross for tørketrommel og vaskerom med nok plass. Grunnen er at varmepumpen drar ut mye fuktighet, det er tørt som i sahara. Så en vask som er ganske fuktig (700 omdreininger) hjelper litt. Anonymous poster hash: ba2d3...a3a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #28 Skrevet 2. desember 2014 Nei, vi tørker klær på toppen av trappa. Der tørker det kjempe raskt. Ser også det er mange som tørker klær i stua, forstår ikke at de ønsker det. Anonymous poster hash: ec079...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #29 Skrevet 2. desember 2014 Forstår godt de som ikke har plass noe annet sted, og må tørke i stuen. Men de som har store nok hus eller leilighet, DET skjønner jeg ikke meg på. Men dere som skrev at det ville ta en evighet å tørke de på vaskerommet eller badet. Har dere ikke gulvvarme? Anonymous poster hash: 89f3a...2aa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #30 Skrevet 2. desember 2014 Ja, er for trangt på bad, gang og vaskerom. Så her plasseres stativet foran varmepumpa i stua, utrolig effektivt Anonymous poster hash: 7fea3...792
MarianeA Skrevet 2. desember 2014 #31 Skrevet 2. desember 2014 Vi tørker ikke klær i stua selv om det sikkert hadde vært tørt på et øyeblikk foran varmepumpen. Istedet tørkes klærne på et soverom som ikke er i bruk.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #32 Skrevet 2. desember 2014 Stort sett tromler jeg, men har et vegghengt tørkestativ, som kan legges opp mot veggen når det ikke er i bruk - så ingen tørkestativ i stua her hjemme. De gangene jeg tørker mye på stativ eller store ting, så må jeg finne frem det vanlige tørkestativet, men aldri om jeg setter det i stua. Jeg stur det inn på vaskerommet, så får det heller være trangt den tida det trenger å tørke! Anonymous poster hash: 6cc3b...9c4
Miamimom Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 Nei, har stort vaskerom med masse snorer samt tørketrommel. Tørket i stua som student :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #34 Skrevet 2. desember 2014 Nå har vi flere stuer, men i den ene stua tørker vi også klær innimellom forran ovnen. Det er ikke alt som går i tørketromlen. Anonymous poster hash: 57ef5...220
Appelsinpiken Skrevet 2. desember 2014 #35 Skrevet 2. desember 2014 Vaskerommet er så iskaldt at der bruker klær et par dager på å tørke skikkelig, og gangen er ikke så veldig egnet. Badet er knøttlite, så da står vi igjen med stua.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #36 Skrevet 2. desember 2014 Har tørkeplass på vaskerommet, så nei, tørker ikke klær i stua. Er ikke bra for innemiljøet å ha fuktige klær i stua, eller andre oppholdsrom. All den fuktigheten må jo ut og om vinteren er det sjeldnere lufting. Så dere som tørker klær i stua, kjøp en avfukter som trekker til seg fuktighet, mye bedre innemiljø. Anonymous poster hash: 3dded...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå