Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Siste uke i praksis, har så vondt i bekkenet og er så sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, tårene triller, kan ikke ha fravær. Har i dag vært svært frustrert, er så mye som skal skrives og gjøres, men har nå lagt meg. Hvordan holde ut smertene nok til å jobbe, skrive og ta meg av de andre barna, har ikke mulighet til å få hjelp i løper av uka, mulig de to største drar bort i helga. Gi meg energi og styrke, please. Anonymous poster hash: 6b7f0...3c8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Spørre om å få litt tilrettelegging av sjefen der du er i praksis? Eks 5 min pause en gang i timen for å tøye, er viktig å tøye bekkenet. Og viktig å variere å stå, gå og sitte. Ikke gjør mest av en av delene. Presser du deg for mye kan bekkensmertene dine bli kroniske, dvs vare ut livet, er det verd det å være "snill pike"? Skjønner det ang fravær men snakk med sjefen du, lykke til! Anonymous poster hash: 09623...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå