Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Egnet å lese for 6 åringen? Husker at læreren leste den for oss på barneskolen. Men ikke hvilken klasse. Leste første side og tenkte at det kanskje er litt i det skumleste laget. Står at heksene hater barn og skal prøve å drepe ett barn i uka! Mens jeg er inne på det, hva med Matilda da? Er den noe for 6 åringen? Anonymous poster hash: b4e96...611
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Leste den for min syvåring, og den falt i svært god jord! Men har hørt om at den var litt for skummel for noen av kameratene hans. Min er litt tøff akkurat der, må ha noe som er litt skummelt som fenger ;.) Anonymous poster hash: 1bed7...78d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Matilda passer fint for en 6-åring! Heksene vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 91482...b60
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk for svar.😊 Tenker at vi venter litt med Heksene da. Han ser fortsatt monster på rommet sitt😕 Kan kaste oss løs på Matilda da! Yay! Mor gleder seg 😄 Anonymous poster hash: b4e96...611
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Tror heksene kan være i skumleste laget for en seksåring. Min på nesten åtte ble redd... Ville heller valgt noen av de andre, svk, Matilda, Charlies sjokoladefabrikk... Anonymous poster hash: c05c9...dfb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Lurer egentlig på det samme. Matilda er fin, men nokså detaljert og lang. Men filmen er veldig morsom! Her i huset er Georgs magiske medisin favoritten, anbefales. Sjokoladefabrikken er også populær. Anonymous poster hash: 32c0c...51a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg var mye eldre en 6 år når jeg så Heksene på kino. Jeg var mørkeredd i flere år etterpå... Anonymous poster hash: b80cb...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå