Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Det går fint å amme og han legger godt på seg. Det jeg lurer på er når jeg ammer om kvelden så suger han lenge og så blir han helt vill og vekselvis hyler, suger frenetisk og nikker/stanger inn i puppen. Dette skjer bare på kvelden. Noen forslag til hvorfor? Jeg avslutter da ammingen og gir han smokk og da roer han seg med den. Anonymous poster hash: 3c6a1...1ac
Gjest Trulte med to små Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Mulig det er fordi du har mindre melk på kvelden?
Optatium Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Her oppfører frøkna seg litt som du beskriver, men er da trøtt. Hun gjør ofte det samme med smokken. Roer seg fort i seng eller i en armkrok, derfor har jeg tolket det dithen at hun er trøtt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 http://ammehjelpen.no/artikkel/100/Kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden Anonymous poster hash: bde63...1a0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 alle mine barn har også vært sånn.. er ikke sikkert det er sånn i ditt tilfelle, men her var det for lite melk..og da må babyen jobbe no voldsomt for å få ut melk og blir sliten. helesøster sa til meg at jeg bare måtte amme mer.. jeg gjorde de, men gav tillegg bare litt til de to første.. de skreik mye, men helsesøster og lege mente at jeg hadde melk nok.etterhvert gav jeg mer tillegg og da slutta skrikinga. med 3 barnet har jeg gitt tillegg når amminga har tatt seg opp, sånn at det ikke er noe fare for at jeg mistet melka.. hun her har fått pupp først og mme etterpå i 7 mnd snart..og har blitt en liten plugg som nesten aldri skriker. så bruk magefølelsen. prøv å gi mme hvis barnet ikke roer seg med puppen. her har d iallefall vært melk når jeg har klemt, men når jeg har prøvd å pumpe er det nesten ikke melk..og da er det jo ikke rart de skriker. lykke til. Anonymous poster hash: 5ca1b...665
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Det er ganske vanlig å ha mindre melk på kvelden. Her fungerte det fint å amme oftere og også bytte bryst flere ganger under ammingen. Det produseres litt hele tiden, så bytter du får ungen i seg litt ekstra hver gang du bytter. Det er effektivt for å øke også Anonymous poster hash: eebeb...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå