Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor løsrev du deg fra samboer/ekteskap med barn i bildet, hvordan foregikk det og hvor fort kom du deg ovenpå i gjen psykisk og økonomisk? Anonymous poster hash: c2be8...53c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Ingen som kan fortelle meg at det å bli kvalm av mannen, flau, tanken på sex er helt totalt motbydelig og utelukket, er grunner nok til å gå i fra vedkommende? Klarer ikke lenger å være med ham i edru tilstand! Bør jeg gå?? Desperat HI Anonymous poster hash: c2be8...53c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Les hva DU skriver. JA gå!!!! Anonymous poster hash: 15b40...790
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Ja du må gå! Jeg gikk fordi han var en jævla rusmisbruker viste det seg 😜. Var tøft men i dag skjønner jeg ikke hva jeg gjorde med mannen! Har i dag en fantastisk kjæreste og skulle så inderlig ønske at det var han som var far til mine to barn. Anonymous poster hash: 45df8...782
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Ingen som kan fortelle meg at det å bli kvalm av mannen, flau, tanken på sex er helt totalt motbydelig og utelukket, er grunner nok til å gå i fra vedkommende? Klarer ikke lenger å være med ham i edru tilstand! Bør jeg gå?? Desperat HI Anonymous poster hash: c2be8...53c Derfor gikk jeg. Inkl at vi hadde ulik smak i alt fra mat,musikk, klær og møbler. Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg dro, selvom det iblant har vært tungt for barna. Jeg var mye lykkeligere alene og enda mer lykkelig nå som jeg har truffet den virkelig store kjærligheten. Anonymous poster hash: bcbfe...c60
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Ja du må gå! Jeg gikk fordi han var en jævla rusmisbruker viste det seg . Var tøft men i dag skjønner jeg ikke hva jeg gjorde med mannen! Har i dag en fantastisk kjæreste og skulle så inderlig ønske at det var han som var far til mine to barn. Anonymous poster hash: 45df8...782 Her er det snakk om at han er ekstreeeemt A4, hater kultur, liker ikke å reise, liker ikke å være sosial, tenker kun på sex... Har holdninger ang. kjønnsrollene som hører hjemme i 19-pil og bue o.s.v... Han er forøvrig en god far og lat, men flink nok med barna... Fikk plutselig bare helt utrolig avsmak for 6 mnd siden og orker ikke å leve denne løgnen lengre...jeg føler meg totalt oppspist...herregud! HI Anonymous poster hash: c2be8...53c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jo,også det du skriver i neste innlegg. Eksen min var så veldig negativ og hatet å være sosial. Alt var bare negativt, jeg ble gal. Anonymous poster hash: bcbfe...c60
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Ingen som kan fortelle meg at det å bli kvalm av mannen, flau, tanken på sex er helt totalt motbydelig og utelukket, er grunner nok til å gå i fra vedkommende? Klarer ikke lenger å være med ham i edru tilstand! Bør jeg gå?? Desperat HI Anonymous poster hash: c2be8...53c Derfor gikk jeg. Inkl at vi hadde ulik smak i alt fra mat,musikk, klær og møbler. Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg dro, selvom det iblant har vært tungt for barna. Jeg var mye lykkeligere alene og enda mer lykkelig nå som jeg har truffet den virkelig store kjærligheten. Anonymous poster hash: bcbfe...c60 Oi, veldig likt her.... Føler at jeg blir fordi vi har 3 små og jeg stiller dårligere økonomisk enn ham... Utrolig fortvilende situasjon. Blir aldri satt pris på, eller snakket fint til uten en seksuell undertone...Har jo døtre, vil for alt i verden ikke at de skal tro at dettte er normalt! HI Anonymous poster hash: c2be8...53c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Vet han hva du føler? Har du gitt han en sjanse til å bedre seg. Før du tar steget å dra, ville det vel føles bedre om du vet du gjorde alt DU kan? Anonymous poster hash: 78c6c...1ac
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Vet han hva du føler? Har du gitt han en sjanse til å bedre seg. Før du tar steget å dra, ville det vel føles bedre om du vet du gjorde alt DU kan? Anonymous poster hash: 78c6c...1ac Jada, jeg har prøvd å foreslå familierådgivning og jeg har "slått opp" med ham flere ganger de siste mnd, men han tviholder og jeg blir (tør vel ikke ta det store steget antar jeg... HI Anonymous poster hash: c2be8...53c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Det er bare å GJØRE det. Ta steget. Du vil aldri angre. Lykke til HI Anonymous poster hash: 15b40...790
Giss Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 Jeg kjempet for forholdet i flere år - og trodde han også gjorde det. Det viste seg en dag at han hadde hatt dame på si i lengre tid, fortalte løgner om alt mulig og brukte penger i mitt navn. Det tok meg 24 timer å fatte det etter at jeg sto med beviset i hånda og hadde konfrontert ham med det, og først da skjønte jeg at jeg ikke kom til å greie å fortsette samlivet med en mann jeg ikke kunne stole på. Han flyttet ut omtrent på dagen - men så tror jeg egentlig ikke han ønsket å leve sammen med meg lenger heller. Det er nå 13 måneder siden. Jeg begynner så smått å ha det litt bedre nå men jeg er ikke komt helt ut på andre siden enda. Økonomisk kommer det til å ta flere år før alt er på plass men jeg har mer kontroll på det nå enn for et år siden så det går fremover.
Giss Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 Ja du må gå! Jeg gikk fordi han var en jævla rusmisbruker viste det seg . Var tøft men i dag skjønner jeg ikke hva jeg gjorde med mannen! Har i dag en fantastisk kjæreste og skulle så inderlig ønske at det var han som var far til mine to barn. Anonymous poster hash: 45df8...782 Her er det snakk om at han er ekstreeeemt A4, hater kultur, liker ikke å reise, liker ikke å være sosial, tenker kun på sex... Har holdninger ang. kjønnsrollene som hører hjemme i 19-pil og bue o.s.v... Han er forøvrig en god far og lat, men flink nok med barna... Fikk plutselig bare helt utrolig avsmak for 6 mnd siden og orker ikke å leve denne løgnen lengre...jeg føler meg totalt oppspist...herregud! HI Anonymous poster hash: c2be8...53c Høres ikke ut som et sunt forhold. Ville kanskje forsøkt med parterapi om dere begge ønsker å jobbe for forholdet. - men ikke bli sammen for enhver pris. Ikke la et dårlig forhold ødelegge deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå