Gå til innhold

Fødselspenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal regne ut fødselspengne mine?

 

Jeg har to jobber; en 60% stilling der jeg innimellom tar noen ekstravakter. Årslønn i 100% 425000kr.

Og en 25% der jeg i snitt jobber 20% ekstra hver mnd. Årslønn 380000kr. På denne jobben leverer jeg timeliste hver mnd, men får utbetalt plusstimer en gang i året, i år ble det f.eks ca 70.000kr utbetalt i juni.

 

Vil jeg få fødselspenger av ekstratimene mine, eller vil jeg bare få for fastlønn? Og mtp den siste jobben der jeg får ekstratimene utbetalt i juni, vil jeg da få den feite fødselspenger grunnlaget dersom jeg går ut i permisjon i juli, kontra om jeg gjør det i mai?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: ab869...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. jobb det du kan, det lønner seg;)



Anonymous poster hash: 7d46e...c43
Skrevet

Takk for svar :)

 

Men hvordan vil de regne den siste jobben dr jeg jobber jevnt ekstra hele året, men får utbetaling kun en gang i året?

 

Anonymous poster hash: ab869...95e

Skrevet

Takk for svar :)

 

Men hvordan vil de regne den siste jobben dr jeg jobber jevnt ekstra hele året, men får utbetaling kun en gang i året?

 

Anonymous poster hash: ab869...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...