Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg lurer på hvordan jeg skal regne ut fødselspengne mine? Jeg har to jobber; en 60% stilling der jeg innimellom tar noen ekstravakter. Årslønn i 100% 425000kr. Og en 25% der jeg i snitt jobber 20% ekstra hver mnd. Årslønn 380000kr. På denne jobben leverer jeg timeliste hver mnd, men får utbetalt plusstimer en gang i året, i år ble det f.eks ca 70.000kr utbetalt i juni. Vil jeg få fødselspenger av ekstratimene mine, eller vil jeg bare få for fastlønn? Og mtp den siste jobben der jeg får ekstratimene utbetalt i juni, vil jeg da få den feite fødselspenger grunnlaget dersom jeg går ut i permisjon i juli, kontra om jeg gjør det i mai? Anonymous poster hash: ab869...95e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Ja.. jobb det du kan, det lønner seg;) Anonymous poster hash: 7d46e...c43
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Takk for svar Men hvordan vil de regne den siste jobben dr jeg jobber jevnt ekstra hele året, men får utbetaling kun en gang i året? Anonymous poster hash: ab869...95e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Takk for svar Men hvordan vil de regne den siste jobben dr jeg jobber jevnt ekstra hele året, men får utbetaling kun en gang i året? Anonymous poster hash: ab869...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå