Gå til innhold

Velina vs Melina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn liker du best av disse to? Ingen av de er ikke noe alternativ 😊

 

Anonymous poster hash: 65bf7...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velina høres ut som et legemiddel eller oppvaskmiddel, og melina minner om melena. Hva med Celina? Liker ikke det heller, men det er i alle fall et navn.

 

Anonymous poster hash: 554fb...b58

Skrevet

Velina høres ut som et telefonselskap.

Melina Mercouri var fantastisk, så jeg får gå for den. Må bare få legge til at den sitter langt inne, for det er rimelig nært melena.

Skrevet

Melina

 

Anonymous poster hash: 7dce9...59d

Skrevet

Melina. Kjenner faktisk to stykker som heter det. Ei dame på 27 og ei jente på 2 - like søte begge to. :) Så jeg forbinder det ikke med melena.

Skrevet

Jeg måtte Google melena, og er imponert over hvor mange som visste hva dette var. Ville nok ikke brukt navnet Melina etter dette.

Evelina er jo et navn i samme gate?

Skrevet

Egentlig ingen av de men Melina høres mest ut som navnet på en perspn, Velina høres ut som en medisin eller helsekost

 

Anonymous poster hash: 5cacf...001

Skrevet

Hva er melena? Melina er i alle fall et navn, velina er hjemmesnekret og fælt.



Anonymous poster hash: 5e450...71a
Skrevet

Høres ut som hekser begge deler

 

Anonymous poster hash: f664d...250

Skrevet

 

 

Hva er melena? Melina er i alle fall et navn, velina er hjemmesnekret og fælt.

 

Anonymous poster hash: 5e450...71a

 

 

https://sml.snl.no/melena

 

Oh, joy....

 

Anonymous poster hash: 5e450...71a

Skrevet

Hmm, trodde det sto mellom 2 typer bandasje eller noe jeg



Anonymous poster hash: 112eb...f1e
Skrevet

Melina



Anonymous poster hash: 5b9af...ba4
Skrevet

 

 

 

Hva er melena? Melina er i alle fall et navn, velina er hjemmesnekret og fælt.

 

Anonymous poster hash: 5e450...71a

 

 

https://sml.snl.no/melena

 

Oh, joy....

 

Anonymous poster hash: 5e450...71a

 

 

Haha, jepp..

Skrevet

Velina er jo ikke engang et navn, så da MÅ jeg gå for Melina.

Selv om jeg kun tenker bæsj når jeg hører det navnet...



Anonymous poster hash: b5530...1f2
Skrevet

Hvis de ikke er noe alternativ hvorfor spør du da?

Skrevet

Hvis de ikke er noe alternativ hvorfor spør du da?

Skrevet

Hvis de ikke er noe alternativ hvorfor spør du da?

Ingen av de er IKKE noe alternativ.

 

Altså det blir ett sv de navnene slik at det ikke er vits å foreslå andre navn 😊

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 65bf7...872

Skrevet

 

Hvis de ikke er noe alternativ hvorfor spør du da?

Ingen av de er IKKE noe alternativ.

 

Altså det blir ett sv de navnene slik at det ikke er vits å foreslå andre navn 😊

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 65bf7...872

Ok. Da er det bare å kondolere barnet :/

 

Anonymous poster hash: 554fb...b58

Skrevet

Melina synes jeg er kjempe fint!:-)

Kjenner ei jente som heter det, og jeg ante ikke at Melena var det det var heller, så tenkte derfor ikke på det.

Go for it!;)

 

Anonymous poster hash: 315fa...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...