Gå til innhold

Andre som har blitt gravid selv om mannen ikke vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså han vet godt kondom er det dere bruker, men glemmer det av og til.

Historier?

Anonymous poster hash: 0772d...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det.

Anonymous poster hash: b39b9...7e0

Skrevet

Jeg tåler ikke hormoner bra så da får han kjøpe kondomer :)

Skrevet

Nei, jeg ventet og vi hadde vært sammen i åtte år og var 29 (jeg) og 31 (han) da jeg ble gravid, absolutt verdt å vente på, selv om jeg vikek ha barn fem år før. Å ha en mann som også vil, som gleder seg og er med 100% er så verdt det :) Dessuten var vi begge ferdige med mastergrader, hadde faste jobber og kjøpt leilighet. Er så glad nå for at jeg ventet til han også var klar, vi har det utrolig koselig oss tre, han jeg og babyen vår. Alt jeg kunne drømt om!

Anonymous poster hash: 3d296...db5

Skrevet

Ja, ble gravide med siste uplanlagt. Mannen tok det tungt siden vi begge allerede var veldig slitne. Jeg valgte å beholde, og da det stod på var jeg forberedt på at han kom til å gå ifra meg. (han sa det aldri da)

I ettertid har han takket meg for at jeg var så sta. Vi fikk en liten prinsesse, som heldigvis hadde et godt sove hjerte ;)

Anonymous poster hash: 56218...61b
Skrevet

Hva sa han da du fortalte han at du var gravid? Hvordan tok han det tungt? Snakket han om abort?

Så godt å høre at alt gikk supert for dere:)!!

Kan forresten legge til at jeg spurte kjæresten en gang om han hadde sagt at jeg skulle tatt abort om jeg ble gravid? Han sa nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...